Battlefield 2042 - pancerz: wkładka kuloodporna IBA

Jak działa pancerz i czy warto go używać.

W Battlefield 2042 wprowadzone zostają kuloodporne wkładki, czyli mówiąc prościej: pancerz. Płyty pancerza przypominają to, co część z was może kojarzyć z Warzone.

Wkładki te wybieramy jako jeden z gadżetów (1) w głównym menu w zakładce Kolekcja, lub po prostu wybierając postać przed wkroczeniem na mapę.

pancerz1

W grze zawsze zaczynamy zabawę bez pancerza. Wartość pancerza jest symbolizowana niebieską ikoną (2), a nad paskiem zdrowia widać też cienki, niebieski pasek.

pancerz2

By użyć płyt pancerza, gdy je wyposażymy jako gadżet, wystarczy, że wciśniemy 4 na klawiaturze lub d-pad w prawo na padzie. Postać włoży sobie wkładkę pod kamizelkę, zyskując pomagający nieco zmniejszać obrażenia pancerz.

Pancerz można traktować jako bonusowe HP. Dosyć szybko się on wyczerpuje, lecz może pomóc ujść z życiem w trudnych sytuacjach. Nie jest jednak z pewnością zbyt odporny i zbyt silny.

Warto też zaznaczyć, że jeden ze Specjalistów - Angel (3) - może rozstawiać skrzynie, z których sojusznicy pobiorą pancerz.

pancerz3

Kiedy Angel dokonuje reanimacji sojusznika, ten odradza się też z pełnym pancerzem. To bardzo przydatna cecha.

Następnie: Battlefield 2042 - jak przywołać pojazd

Spis treści: Battlefield 2042 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Battlefield 2042 - leczenie i apteczki