Battlefield 2042 - celownik: jak zmienić kolor i wygląd

Jak wybrać inny wygląd i barwę celownika.

Twórcy Battlefield 2042 pozwalają graczom modyfikować celownik. Nie chodzi tutaj o akcesoria broni, ale o celownik, który widzisz pośrodku ekranu w trakcie gry.

Wejdź do menu Dostępność (a więc opcji), tam przejdź do zakładki Widok, a zobaczysz tam kolejną zakładkę Celownik (1).

cel1

Zobaczysz, że jest tutaj sporo opcji. Najważniejsza jest możliwość zmiany koloru, którą gra wyświetli po prawej stronie (2), byś mógł dobrze się przyjrzeć, jak dany kolor wygląda w różnych warunkach.

cel2

Domyślna grubość celownika jest najlepsza, ale oczywiście możesz spróbować też mniejszej lub większej wartości. Co do kolorów, okazuje się, że domyślny - biały - nie jest wcale najlepszy. Szczególnie na mapie z dużą ilością śniegu.

Polecamy kolory:

  • fioletowy
  • czerwony
  • jasnozielony

Możesz też zmienić kolor znacznika trafień, czy nawet niszczenia pancerza przeciwnika. Wszystko to zależy już od twoich osobistych upodobań.

Spis treści: Battlefield 2042 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Battlefield 2042 - sterowanie PC, PS4, PS5, Xbox