7 Days to Die - zdrowie: regeneracja, leczenie postaci

Jak przywrócić wskaźnik zdrowia do maksimum.

Zdrowie to jedna z najważniejszych mechanik rozgrywki w 7 Days to Die. Musisz je cały czas monitorować - gdy spadnie do zera, twoja postać zginie i upuści przedmioty. Z tej strony dowiesz się jak je odnawiać.

Wskaźnik zdrowia twojej postaci jest cały czas widoczny na ekranie - znajdziesz go w lewym dolnym rogu ekranu (1).

004_7_days_to_die_7dtd_zdrowie_jak_leczyc_postac

Domyślnie zdrowie ma 100 punktów, możesz jednak zwiększyć je lub zmniejszyć różnorakimi efektami - żywnością, umiejętnościami czy urazami. Każde otrzymywane obrażenia będą jednak je systematycznie uszczuplać. By je zregenerować i uniknąć śmieci możesz wykorzystać kilka rzeczy, takich jak:

  • Żywność (2) - najprostszy sposób na przywrócenie punktów zdrowia (3). Jedzenie jest łatwo dostępne, jednak oferuje ograniczone efekty uzdrawiające;
  • Przedmioty lecznicze - znajdziesz tutaj bandaże (4), apteczki, różnorakie tabletki. Wszystkie te przedmioty zaoferują zacznie mocniejsze leczenie, często też zapewnią premię do regeneracji czy zwiększą tempo leczenia kontuzji.
005_7_days_to_die_7dtd_zdrowie_jak_leczyc_postac

By utrzymać zdrowie na wysokim poziomie musisz też zaspokajać potrzeby postaci. Chodzi tutaj oczywiście o głód i pragnienie. Gdy te wskaźniki spadną do odpowiednio niskiego poziomu, postać zacznie systematycznie tracić zdrowie - aż do swojej śmierci.

Następnie: 7 Days to Die - kondycja: wytrzymałość postaci, odnawianie

Spis treści: 7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: 7 Days to Die - najlepsze atuty na start

7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Podstawy rozgrywki, wytwarzanie przedmiotów, walka, dbanie o potrzeby postaci.

Cory Barlog o God of War Ragnarok na PC: to decyzja Sony

Czy kontynuacja przygód Kratosa trafi na komputery?

Aktor głosowy z The Last of Us wywołał burzę. Poszło o NFT

Troy Baker promuje kontrowersyjne rozwiązanie.