7 Days to Die - tworzenie przedmiotów

Przygotowywanie broni, narzędzi i elementów budowlanych.

Tworzenie własnych przedmiotów to podstawa rozgrywki w 7 Days to Die. Możesz wykonywać zarówno bronie i narzędzia, medykamenty, jedzenie jak i elementy służące do wznoszenia konstrukcji. Z tej strony dowiesz się jak to robić.

By rozpocząć tworzenie przedmiotów wciśnij klawisz Tab. Otworzy tym samym okno wytwarzania. Po lewej stronie znajdziesz listę dostępnych przedmiotów (1) - pozycje zabarwione na biało możesz stworzyć, te na szaro oznaczają brak materiałów lub spełnionych wymagań.

001_7_days_to_die_7dtd_tworzenie_przedmiotow_crafting

Kliknij na interesującą cię pozycję, by wyświetlić opis przedmiotu. Znajdziesz tutaj koszt wytworzenia (2) jednej sztuki - czyli materiały, które musisz wcześniej zebrać. Jest tu także czas potrzebny na stworzenie przedmiotu (3). Po określeniu ilości sztuk (4) wciśnij po prostu przycisk Wytwórz (5) - lub klawisz W - by rozpocząć tworzenie przedmiotów.

Po krótkiej chwili wytworzony przedmiot pojawi się w ekwipunku. By go wykorzystać, możesz na nim kliknąć i wcisnąć stosowną opcję bądź po prostu przenieść go na pasek skrótów (6) i wykorzystać powiązany z nim klawisz.

002_7_days_to_die_7dtd_tworzenie_przedmiotow_crafting

Początkowo będziesz mógł tworzyć niewiele przedmiotów. Kolejne receptury znajdziesz w świecie gry bądź kupisz od handlarzy pod postacią schematów lub nauczysz się za sprawą konkretnych atutów. Znajdziesz tutaj także elementy budowlane - jak ściany, ogrodzenia, pułapki czy meble - które potem możesz zainstalować.

W miarę pozyskiwania nowych i bardziej wartościowych materiałów, staraj się wymieniać sprzęt na lepszy. Broń i pancerz umożliwią ci sprawniejsze radzenie sobie z zagrożeniami, a lepszej klasy narzędzia przyspieszą pracę.

Następnie: 7 Days to Die - najlepsze atuty na start

Spis treści: 7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Podstawy rozgrywki, wytwarzanie przedmiotów, walka, dbanie o potrzeby postaci.

Cory Barlog o God of War Ragnarok na PC: to decyzja Sony

Czy kontynuacja przygód Kratosa trafi na komputery?

Aktor głosowy z The Last of Us wywołał burzę. Poszło o NFT

Troy Baker promuje kontrowersyjne rozwiązanie.