7 Days to Die - naprawa przedmiotów i budynków

Jak przywrócić narzędzia, broń i budynki do pełni wytrzymałości.

Tworzenie przedmiotów i budowa to podstawowe mechaniki rozgrywki w 7 Days to Die. Co jednak zrobić z narzędziami i elementami konstrukcyjnymi, które uległy uszkodzeniu? Zamiast je porzucać, możesz je po prostu naprawić - co wyjaśniamy na tej stronie.

Na tej stronie:

Naprawa przedmiotów

Większość przedmiotów w grze ma swoją wytrzymałość - możesz to sprawdzić spoglądając na pasek skrótów u dołu ekranu. Będzie to wskaźnik (1) pod ikonką przedmiotu.

008_7_days_to_die_7dtd_naprawa_narzedzi_przedmiotow_budynkow

Możesz też podejrzeć go wchodząc do ekwipunku za pomocą klawisza Tab. Po kliknięciu na dowolny przedmiot w plecaku, zobaczysz jego wytrzymałość (2). Gdy ta się wyczerpie, nie będziesz w stanie korzystać z danego narzędzia czy broni, a pancerz przestanie oferować ochronę.

009_7_days_to_die_7dtd_naprawa_narzedzi_przedmiotow_budynkow

By temu zaradzić, kliknij po prostu na przycisk Napraw (3), by przywrócić przedmiot do pełni wytrzymałości. Do tego celu musisz jednak posiadać część materiałów, które wykorzystane były do jego wytworzenia.

Naprawa budynków

Podobnie sprawa ma się z budynkami i ogólnie elementami konstrukcyjnymi. Gdy się do jakiegoś zbliżysz i ustawisz na nim kursor, zobaczysz jego wytrzymałość (4). Ta spada wraz z zadawanymi obrażeniami - na przykład przez wrogów.

010_7_days_to_die_7dtd_naprawa_narzedzi_przedmiotow_budynkow

Dany element konstrukcyjny możesz naprawić wybierając dowolną siekierę (jedną stworzysz na początku gry, w ramach samouczka) i klikając na elemencie prawym przyciskiem myszy. Element zostanie natychmiast naprawiony - jeśli tylko masz część składników, które wykorzystałeś do jego stworzenia.

Za każdą naprawę elementu konstrukcyjnego otrzymasz niewielką liczbę punktów doświadczenia, jest więc to świetny sposób na szybkie awansowanie postaci na wyższe poziomy.

Następnie: 7 Days to Die - głód: jedzenie, żywnosć

Spis treści: 7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: 7 Days to Die - kondycja: wytrzymałość postaci, odnawianie

7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Podstawy rozgrywki, wytwarzanie przedmiotów, walka, dbanie o potrzeby postaci.

Cory Barlog o God of War Ragnarok na PC: to decyzja Sony

Czy kontynuacja przygód Kratosa trafi na komputery?

Aktor głosowy z The Last of Us wywołał burzę. Poszło o NFT

Troy Baker promuje kontrowersyjne rozwiązanie.