7 Days to Die - kondycja: wytrzymałość postaci, odnawianie

Jak uzupełniać wytrzymałość postaci, regeneracja staminy.

Kondycja jest drugim - obok zdrowia - zasobem postaci, na który musisz uważać w trakcie rozgrywki w 7 Days to Die. Wpływa ona na zmęczenie postaci, a co za tym idzie na jej mobilność i możliwość walki. Z tej strony dowiesz się jak regenerować ten wskaźnik.

Pasek kondycji (1) widoczny jest cały czas na ekranie - to wskaźnik z ikonką buta. Wyczerpuje się gdy biegasz sprintem, skaczesz, atakujesz lub wykorzystujesz narzędzie do zbierania surowców. Gdy zostanie opróżniony, nad paskiem skrótów pojawi się informacja o braku wytrzymałości (2).

006_7_days_to_die_7dtd_kondycja_wytrzymalosc_stamina_jak_regenerowac

By zregenerować kondycję musisz po prostu odpocząć - przez kilka sekund poruszać się jedynie marszem i nie wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Możesz przyspieszyć regenerację za pomocą żywności i napojów - oferują one procentową premię do regeneracji wytrzymałości (3).

007_7_days_to_die_7dtd_kondycja_wytrzymalosc_stamina_jak_regenerowac

Musisz cały czas monitorować stan tego wskaźnika, szczególnie, jeśli walczysz z przeciwnikami. Gdy się w pełni wyczerpie, nie będziesz w stanie się bronić - nie możesz wtedy wykonywać ataków ani uciekać od wrogów sprintem. Jeśli kondycja wyczerpie się w nieodpowiednim momencie, bardzo szybko może doprowadzić to do śmierci postaci.

Następnie: 7 Days to Die - naprawa przedmiotów i budynków

Spis treści: 7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: 7 Days to Die - zdrowie: regeneracja, leczenie postaci

7 Days to Die - poradnik i najlepsze porady

Podstawy rozgrywki, wytwarzanie przedmiotów, walka, dbanie o potrzeby postaci.

Cory Barlog o God of War Ragnarok na PC: to decyzja Sony

Czy kontynuacja przygód Kratosa trafi na komputery?

Aktor głosowy z The Last of Us wywołał burzę. Poszło o NFT

Troy Baker promuje kontrowersyjne rozwiązanie.