Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Elex 2 - Agent Albów: Skibor, Zarik (1)

Przeprowadzamy z Zarikiem śledztwo w sprawie eksplozji, do której przyczynił się Skibor.

Po tym jak zostałeś przydzielony do tego zadania w Elex 2, należy przeprowadzić dochodzenie w Depozytorium w sprawie wybuchu silosu.


Na tej stronie:


Przeszłość Skibora

Po zakończeniu rozmowy z Irissą nie opuszczaj budynku. Kwatera Skibora znajduje się na piętrze, na końcu korytarza, po lewej stronie. Wewnątrz odnajdziesz Zarika, który również został przydzielony do tej sprawy.

Możesz współpracować z Zarikiem bądź nie, bo nie ma to większego znaczenia, gdyż zakończenie zadania będzie miało podobny przebieg.

Nagrody: 170 PD


Spróbuj otworzyć sejf Skibora

Pierwszym celem w mieszkaniu Skibora jest otwarcie jego sejfu (1).

Naprzeciwko sejfu odnajdziesz nagranie Skibora (2). Odsłuchaj je, a potem porozmawiaj z Zarikiem. Pomoże ci odkryć właściwą kombinację, czyli: 2314. Podejdź do sejfu, wpisz wspomniany kod i zabierz całą zawartość.

Niezależnie, czy chcesz podzielić się z Zarikiem kolejną informacją, czy też nie, musisz i tak porozmawiać z nim na ten temat. Zażąda od ciebie ubrania kleryka, które znajdowało się w sejfie Skibora. Jeśli go nie oddasz, to zabierze je siłą, więc twoja odpowiedź tak naprawdę wpłynie tylko na poziom Zniszczenia (jeśli oddasz dobrowolnie ubranie, Zniszczenia spadnie, a jeżeli nie - to wzrośnie).

Nagrody: 260 PD


Przypnij Zarika do muru

Następnie udaj się do Irissy. Niezależnie od twoich wcześniejszych wyborów w kontekście współpracy z Zarkiem, Zarik zrobi wszystko, by pogrążyć Jaxa i wmieszać go w tę sprawę.

Irissa będzie chciała, abyście nadal współpracowali, więc musisz jakoś dogadać się ze zdrajcą. Co więcej, od teraz będzie za tobą chodził strażnik, który będzie ponaglał Jaxa, więc jeśli chcesz się go szybko pozbyć, dokończ to zadanie.

Następnie porozmawiaj z Azokiem (A), który powie ci, gdzie jest Zarik (B). Kiedy go odnajdziesz, porozmawiasz z nim, strażnik, który cię pilnuje, w końcu da ci spokój i cię opuści.

Nagrody: 170 PD


Spotkaj się z Zarikiem przy południowym wyjściu z Depozytorium

Udaj się na miejsce spotkania z Zarikiem (C). Jeśli jesteś gotowy na podróż do Zamku Kleryków, zgódź się, a opuścicie Depozytorium i ruszycie w stronę siedziby Kleryków.

Nagrody: 150 PD

Następnie: Elex 2 - Agent Albów: Buzz, Zamek

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Agent Albów: początek

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Elex 2

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Editor

Marcin jest koordynatorem działu poradników.

Komentarze