Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Jest przybliżona data premiery Witchfire. Strzelanka będzie jak Hades czy Returnal

Roguelite FPS.

Polskie studio The Astronauts ogłosiło w końcu datę premiery strzelanki Witchfire, choć na razie tylko przybliżoną - gra ukaże się w czwartym kwartale 2022 roku.

Nowością jest informacja, że shooter trafi na początku do sprzedaży w formie wczesnej wersji, czyli na przykład do działu Early Access na Steamie.

Istotnym ogłoszeniem jest także ponowne określenie przez twórców rodzaju gry, jaką będzie Witchfire. Ma to być FPS o charakterze roguelite - a więc gier typu Hades, Dead Cells czy Returnal.

Cover image for YouTube videoWITCHFIRE New Gameplay (January 2022) and Screenshots, Release Window and more

„Najlepszym powodem, by nazywać gry roguelite'ami jest pewien poziom wybaczania użytkownikowi błędów, zazwyczaj w formie tak zwanej stałej warstwy. Mówiąc po ludzku, oznacza to, że nie tracisz wszystkiego przy śmierci” - napisali deweloperzy na blogu.

„Gry roguelike są trochę jak: kiedy umrzesz, tracisz wszystko i uczysz się na błędach. Z kolei roguelite to: kiedy umrzesz, ukarzemy cię, ale też pozwolimy zachować część rzeczy, żebyś odblokował coś fajnego”.

Twórcy poinformowali też - odpowiadając na pytania fanów - że Witchfire zaoferuje tylko jeden, domyślny poziom trudności. Gra prawdopodobnie nigdy nie otrzyma trybu kooperacji. Deweloperzy podkreślają też, że nie chcą mieć do czynienia z NFT.

Na blogu opublikowano też parę fragmentów gameplayu z najświeższego buildu, lecz nie opublikowano tych materiałów na YouTubie. Zamiast twórców zrobił to więc jeden z fanów - efekty widzicie powyżej.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze