Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

EA przeprasza graczy, którzy stracili konta FIFA

Obiecuje przywrócenie strat.

Electronic Arts potwierdziło informacje, o których pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Firma przyznaje, że czołowi handlarze z trybu FIFA Ultimate Team stracili konta w wyniku błędów popełnionych przez pomoc techniczną korporacji.

W skrócie: po pozyskaniu podstawowych informacji hakerzy zgłaszali się do supportu, prosząc o podanie adresu e-mail powiązanego z kontem, a także o zresetowanie tych danych. To pozwalało zalogować się i wyczyścić wirtualną walutę znajdującą się na koncie.

Po przeprowadzeniu śledztwa EA potwierdza, że łupem napastników padło w ten sposób „mniej niż 50” kont.

Zobacz na YouTube

„Pracujemy obecnie nad identyfikacją prawowitych właścicieli, by przywrócić dostęp oraz utraconą zawartość. Poszkodowani powinni wkrótce otrzymać od nas wiadomość” - napisano w oświadczeniu opublikowanym na oficjalnej stronie.

„Kwestia bezpieczeństwa kont zawsze związana jest z czynnikiem ludzkim i w przyszłości musimy radzić sobie w tej sferze lepiej” - dodano.

„Pragniemy przeprosić za wywołane niedogodności i frustracje. W ubiegłym tygodniu nie mogliśmy podzielić się szczegółami, ponieważ prowadziliśmy dogłębne, wewnętrzne śledztwo. Dziękujemy całej społeczności za cierpliwość” - wyjaśnia Electronic Arts.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

FIFA 22

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze