Jak wyglądałoby Days Gone 2? Reżyser zdradza pomysły na sequel

Deweloper opowiada o niezrealizowanej kontynuacji.

Reżyser Days Gone opowiedział o pomysłach, jakie chciano zrealizować w ostatecznie niestworzonej kontynuacji.

Uwaga - możliwe spoilery.

Jeff Ross - były pracownik studia Bend - udzielił wywiadu serwisowi USA Today. W rozmowie przedstawił najważniejsze założenia niewydanego sequela. Gra ponownie położyłaby duży nacisk na narrację: fabuła skupiłaby się na znanym z pierwszej części motocykliście Deaconie i jego relacji z Sarą oraz wspólnym życiu pary w postapokaliptycznym świecie.

Nie zabrakłoby oczywiście motoru, choć twórcy chcieli, aby większą rolę odegrała technologia i gadżety przejęte od NERO - rządowej agencji, która w uniwersum gry odpowiadała za walkę ze świrusami (odpowiednik zombie).

days_gone_motocykl
Powróciłby oczywiście motocykl

Deweloperzy zamierzali też dodać mechaniki, których nie udało się zaimplementować w oryginale. Przykładem jest pływanie, którego w pierwowzorze zabrakło ze względu na ograniczenia techniczne PS4. Pojawiłoby się także więcej zwierząt - w tym niedźwiedzie i wilki - a zachowanie wrogów i sojuszników miało być bardziej różnorodne.

Ross tłumaczy, że Days Gone było fundamentem, na którym chciano budować kolejne części. - Zanim zaczniemy chodzić, musimy się nauczyć raczkować, a nim będziemy mogli biegać musimy przyswoić sobie chodzenie - tłumaczy reżyser.

Przypomnijmy, że po premierze pierwszej części pracowano nad szkicem sequela. Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że Sony nie wyraziło zainteresowania tytułem i oddelegowało twórców do innych projektów.

Ross nie jest już pracownikiem studia Bend, które z kolei zajmuje się „ekscytującą marką, którą bardzo uwielbia”. Według oficjalnych informacji, tajemniczy projekt bazuje mechanizmach otwartego świata zastosowanych we wspomnianym Days Gone.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Pełne ukończenie Dying Light 2 zajmie 500 godzin

Aktualizacja: Dotyczy odblokowania wszystkich zakończeń.

Dying Light 2 ukończymy nawet w 20 godzin - uspokaja Techland

Komentarz do reakcji graczy na wieść o 500-godzinnej zabawie.

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami