Technologia "trenująca" od Sony rozpozna graczy, którzy radzą sobie słabiej

Ujawniono nowy patent.

Opublikowany w grudniu patent Sony Interactive Entertainment opisuje system „trenowania” graczy. Odpowiednie systemy wkraczałyby do działania po wykryciu, że użytkownik radzi sobie „poniżej pewnego poziomu”.

To mogłoby wynikać z różnych czynników, jak ogólnie niski poziom zaawansowania w grach wideo, ale także powrót do tytułu po dłuższej przerwie, gdy zapomnimy na przykład sterowania.

Dokumenty złożono latem, lecz dopiero teraz zostały opublikowane przez amerykański urząd patentowy. Rozwiązanie jest stosunkowo proste, oferując trening z pomocą wbudowanych materiałów wideo lub podpowiedzi wyświetlanych na ekranie.

1
Ilustracja z patentu

Całość ma „zredukować frustracje fanów różnych gatunków, wywołane nauką nowej gry” - czytamy w tekście.

Sony w ostatnim czasie patentuje sporo podobnych technologii. Jest sztuczna inteligencja przejmująca kontrolę, możliwość zostawiania wiadomości innym użytkownikom w stylu Dark Souls (ale nie tylko tekstu), a także możliwość wezwania „eksperta”, który przejdzie trudny fragment.

Ostatnie „znaleziska” japońskiej korporacji w urzędach patentowych obejmują również system budowania ścieżek z Death Stranding czy też kontroler dla urządzeń mobilnych.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Doniesienia o CoD Warzone 2 niepokoją fanów

Martwią się utratą postępów w pierwszej części gry.

PS Plus, luty 2022: zobacz wszystkie gry

Lista gier w PS Plus na luty.

Fanowski remaster Resident Evil 4 ma datę premiery

Osiem lat powstawania ambitnego projektu.

Nowy Kangurek Kao ze zwiastunem i screenami

Premiera latem na PC i konsolach.

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami