Red Dead Redemption 2 w 50 FPS na PS4 Pro - gracz zwiększył płynność modem

Rośnie też rozdzielczość.

Red Dead Redemption 2 na obecnej generacji konsol nadal działa tylko w ramach kompatybilności wstecznej, co oznacza między innymi blokadę 30 FPS. Jeden z nowych modów znosi ograniczenie - ale na PS4.

Twórca modyfikacji o pseudonimie „illusion” przygotował bowiem projekt, który odblokowuje mnożnik na PlayStation 4. Słabsze podzespoły nie pozwalają cieszyć się pełnymi 60 klatkami na sekundę, lecz oglądamy całkiem stabilne okolice 50 FPS.

Pliki są dostępne za darmo w serwisie GitHub, lecz instalacja wymaga oczywiście przerobionej konsoli, co może być większym problemem dla standardowych użytkowników.

Całość służy jednak za sprawną prezentację tego, co już teraz możliwe na słabszych konsolach. Nie jest jednak jasne, czy i kiedy Rockstar zdecyduje się wydać ceniony western także na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Obecnie nadal czekamy na znacznie przecież bardziej dochodowe GTA 5.

Sam „illusion” przygotował podobne „patche” do olbrzymiej listy gier na PlayStation 4. Są też nieoficjalne poprawki podnoszące rozdzielczość. Całość sprowadza się - najwyraźniej - do zmodyfikowania odpowiednich adresów pamięci.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami