Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

100 błędów GTA Trilogy usunięte przez Rockstar

Deszcz nie pada już pod dachem.

Rockstar wydał kolejną aktualizację zestawu Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, w wersji 1.03 usuwając ponad setkę błędów oraz wprowadzając kilka nowych funkcji oraz usprawnień.

Wśród tych ostatnich wymienić można „filmową” kamerę oraz dodatkowe warstwy chmur w GTA: San Andreas. Gracze powinni zauważyć większe zagęszczenie obłoków po wzbiciu się na wyższe wysokości.

Jeśli o błędach mowa, deweloperzy zajęli się między innymi literówkami na teksturach i reklamach, czy też na eliminowaniu przypadków, w których deszcz padał nawet przez dach, wewnątrz budynków i struktur.

Cover image for YouTube videoZwiastun Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

Zmiany w ustawieniach graficznych powinny już zapisywać się poprawnie na PC, a Vice City można ukończyć w stu procentach - wyeliminowano bowiem błąd w misji Gun Runner, gdzie niemożliwe było zniszczenie kluczowych skrzynek.

W San Andreas wymienić można usunięcie twarzy głównego bohatera przy kamerze „za siebie”, co było częstym obiektem żartów. Fani serii już teraz narzekają, że to tylko kolejny dowód na brak wiedzy twórców - błąd ten pojawia się także w oryginale i ich zdaniem powinien zostać zachowany. Minusem jest też fakt, że gry trzeba praktycznie pobrać od nowa.

Jeśli o GTA 3 mowa, deszcz nie pada też pod wodą i podczas przerywników filmowych, a misja ze zdalnie sterowanym samolotem powinna być łatwiejsza do ukończenia dzięki zmianom w ujęciach kamery. Pełną listę wszystkich zmian znaleźć można na oficjalnej stronie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

Android, iOS, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze