Tekstury w GTA Definitive Edition naprawiane przez gracza

Prace nad modem jeszcze trwają.

Jednym z dość mocno krytykowanych aspektów Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition jest warstwa graficzna remasterów, w tym jakość tekstur. Modder o pseudonimie nigeez postanowił więc wziąć sprawy w swoje ręce, przynajmniej w kwestii remastera San Andreas.

Odświeżenia doczekały się tekstury dróg, chodników czy innych terenów, w tym ziemi, trawy czy błota - teraz większość z nich można podziwiać w rozdzielczości 4K. Poniżej porównanie oryginalnego chodnika z poprawionym:

gta_1

Autor podkreśla, że nie zamierza zastąpić każdej tekstury w grze, a jedynie te, które przez słabą jakość zwracają uwagę podczas zabawy. Mimo wszystko, nigeez zaznacza, że zostało jeszcze sporo pracy.

gta_2
gta_3
gta_4

Aktualnie nie wiadomo, czy modder zajmie się też teksturami „trójki” oraz Vice City - na razie skupia się tylko na San Andreas.

Zobacz: GTA San Andreas - Poradnik, Solucja

Narzędzie można pobrać ze strony NexusMods. Instalacja jest bardzo prosta - szczegóły w zakładce „Description”. Oczywiście po wydaniu kolejnych wersji narzędzia, trzeba będzie pobrać pliki na nowo.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami