Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Problemy Cyberpunk 2077 na przykładzie jednego zadania - twórca ujawnia kulisy

Spotkanie z Takemurą.

Paweł Sasko, główny projektant zadań Cyberpunk 2077, podczas niedawnej transmisji na żywo opisał poziom komplikacji, z jakim zmagali się twórcy produkcji, na przykładzie mało rozbudowanej - pozornie - misji z Takemurą.

Mowa o scenariuszu „Stary znajomy”, ze spotkaniem z Odą w dokach. Kłopotliwa była liczba możliwości realizacji prostego zadania, jakim był późniejszy przejazd do Wakako: udanie się na miejsce samodzielnie lub też jazda z Takemurą.

Co jeszcze bardziej komplikuje sytuację, gracz może zmienić zdanie i początkowo zgodzić się na przykład na wspólną podróż, by ostatecznie i tak udać się na miejsce samemu. Można też podziękować za transport, ale śledzić towarzysza.

Wybór jest prosty, ale tylko dla gracza

I choć mowa o stosunkowo prostym zadaniu z kilkoma rozmowami, deweloperzy musieli przygotować konsekwencje i odpowiednie reakcje postaci niezależnych dla wszystkich opisywanych możliwości, na każdym etapie misji.

Philipp Weber - inny projektant zadań, który pojawił się w transmisji - przyznaje, że sytuacji nie poprawiał fakt, że twórcy cały czas „uczyli się” w trakcie prac nad tym scenariuszem. Jak dodał, ta jedna rozmowa z Takemurą „wymagała więcej pracy niż cała sekcja z paradą”.

Jak przyznał, teraz CD Projekt Red jest już bardziej doświadczony i znalazłby sposób na lepsze zrealizowanie scenariusza, a zaoszczędzony czas zostałby spożytkowany na ważniejsze elementy procesu produkcyjnego.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cyberpunk 2077

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze