Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sztuczni ludzie jak żywi - pokaz możliwości systemu ZRT Face Trainer

Rozwiązanie dostępne w wersji beta.

Ziva Dynamics udostępniła betę ZRT Face Trainer - rozwiązania do tworzenia animacji twarzy. Firma opublikowała nagranie, które prezentuje możliwości systemu.

Pokazana w materiale mimika cyfrowej postaci wyróżnia się wysokim poziomem realizmu, co dobrze obrazuje fragment, kiedy ruch NPC zestawiono z zachowaniem aktorki, na której bazuje wirtualna bohaterka.

Przedstawiciele Ziva Dynamics podkreślają, że ZRT Face Trainer jest kompatybilne z różnymi silnikami graficznymi. Na potrzeby demonstracji firma użyła jednak Unreal Engine 5, by przedstawić działanie systemu w czasie rzeczywistym.

Zobacz na YouTube

Rozwiązanie bazuje na uczeniu maszynowym i funkcjonuje w oparciu o serwery w chmurze. Korzysta też z bazy czterowymiarowych skanów, których rozmiar przekracza 15 terabajtów. Dzięki programowi, postacie niezależne mogą posługiwać się 72 tysiącami wyrazów twarzy.

Ziva Dynamics zaznacza, że proces implementowania mimiki do przygotowywanej przez deweloperów gry trwa około godziny. Zainteresowani betą ZRT Face Trainer, muszą wypełnić formularz na stronie projektu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze