"To nie do zaakceptowania" - Digital Foundry o GTA 3: Definitive Edition

Analiza remastera.

Digital Foundry opublikowało materiał poświęcony w całości GTA 3: Definitive Edition, w którym John Linneman krytykuje i analizuje poszczególne elementy oprawy graficznej na różnych platformach.

Najlepiej wypada wersja na Xbox Series X, choć nawet ta nie jest perfekcyjna. „Liczba klatek może spaść nawet poniżej 40, co po prostu nie jest akceptowalne w przypadku remastera dwudziestoletniej gry” - pisze autor.

Źle zoptymalizowany tryb wydajności na PS5 pogarsza działanie gry względem wydania na konsolę Microsoftu. Z kolei włączenie blokady 30 FPS wiąże się z frustrującym problemem z tempem wyświetlania klatek.

Najgorszej wypada wersja na Nintendo Switch, która w trybie przenośnym oferuje „rozdzielczość w granicach 480p” i regularne spadki poniżej 30 klatek na sekundę. Gra „działa gorzej niż oryginał na PlayStation 2” - zaznacza Linneman.

Autor poświęca też fragment materiału na krytykę efektów deszczu, które okazują się na tyle źle wykonane, że fani sami postanowili je usunąć. Zwraca też uwagę na modele postaci, które często wyglądają zbyt karykaturalnie.

Możecie też przeczytać pełną analizę GTA 3 w oryginalnym artykule.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami