Call of Duty Vanguard - multiplayer: żetony

Wyjaśniamy, jak zdobyć żetony, dzięki którym zwiększymy przyrost punktów doświadczenia i poziomu broni.

Żetony w Call of Duty zwiększają czasowo przyrost punktów ogólnego poziomu (rangi), poziomu broni i poziomu operatora. Wyjaśniamy dokładnie, jak działają, jak ich użyć i jak zdobyć ich więcej.

Na tej stronie:

Żetony - rodzaje i do czego służą

Żetony to przedmioty jednorazowego użytku, które zapewniają czasowy przyrost punktów doświadczenia. Istnieje kilka rodzajów żetonów i od ciebie zależy, z którego skorzystasz. Kiedy zdecydujesz się ich użyć, otrzymasz podwójną premię do zdobywanych punktów przyspieszających przyrost poziomu:

  • rangi, czyli ogólnego poziomu postaci (żeton podwójnych PD) - dzięki niemu szybciej będziesz awansować i odblokowywać nowe bronie, atuty, nagrody za serię punktów, ulepszenia polowe czy nowe wyposażenie taktyczne i ofensywne;
  • broni (żeton podwójnych PD broni) - szybciej odblokowujesz dodatki i kamuflaże (skórki) do borni, której używasz podczas działania żetonu;
  • operatora (żeton podwójnych PD operatora) - szybciej zdobywasz poziomy operatora, którym grasz podczas działania żetonu.

Żetony - jak użyć

Aby skorzystać z dostępnych żetonów, naciśnij odpowiedni przycisk (1) w menu trybu wieloosobowego (multiplayer) lub zombie.

163

Wówczas pojawi się okno z listą dostępnych żetonów (2). Wybierz, który cię interesuje, aby go aktywować.

164

Kiedy to zrobisz, pojawi się ikona żetonu oraz licznik czasu (3). Gdy czas dobiegnie końca, premia zostanie zakończona.

165

Żetony - jak zdobyć

Żetony premiowe zdobywamy na kilka sposobów:

  • po zakupie gry sprawdź, czy nie otrzymałeś kilku żetonów na start;
  • w ramach aktualnego sezonu i aktualnego karnetu bojowego, o ile go wykupisz, zdobywasz co kilka poziomów różne rodzaje żetonów;
166
  • możesz zakupić w sklepie gry (4) zestawy, w których mogą znajdować się żetony; w sklepie dokonuje się płatności walutą gry, czyli CoD Points (CP).
167

Spis treści: Call of Duty Vanguard - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Vanguard - multiplayer: operatorzy, rodzaje, jak odblokować