Call of Duty Vanguard - Szczury Tobruku

Niszczymy konwój, a potem docieramy do bazy, którą przejmujemy, a następnie bronimy.

Po tym jak zakończyłeś wątek Poliny Petrowej w zadaniu Panna Skowronek, akcja gry przeniesie się do Afryki, a ty wcielisz się tym razem w Lucasa.

Na tej stronie:

Zniszczenie konwoju

Podążaj za Desem. Zajmij pozycję i podejdź do ładunków wybuchowych (1).

138

Po eksplozji. Zbliż się do krawędzi i rzuć granatem w czołg (2), aby go definitywnie zniszczyć. Następnie rusz do walki, by pokonać wrogów, którzy znajdują się na drodze.

139

Zniszcz transporter (3), rzucając granat do środka. Wcześniej wejdź na niewielkie wzniesienie, skąd bez problemu oflankujesz pojazd.

140

Następnie idź w górę drogi i podejdź do wraku. Potem, po krótkiej scence, podążaj za dwoma kompanami.

Posterunek, pustynia

Dotrzecie do wrogiego posterunku, który musisz oczyścić z przeciwników.

Wejdź do ruin budynku, w którym odnajdziesz mapę (4).

141

Następnie znowu podążaj za sojusznikami w ukryciu. Najpierw omiń czołg na drodze, a potem przemknij niepostrzeżenie przez fragment pustyni. Tam, gdzie to możliwe, zajdź przeciwnika od tyłu i wyeliminuj go. Jeśli zostaniesz zauważony, to będziesz musiał stawić czoła żołnierzom.

Kiedy przejdziesz przez pustynię, przejdź najpierw pod mostkiem, a potem wejdź do szczeliny skalnej (5), a dotrzesz do obozu. Wejdź do namiotu i zabierz mapę.

142

Obóz: niszczenie czołgów, składu amunicji i magazynu paliwa

Gdy opuścisz namiot, otrzymasz polecenie, by zniszczyć trzy czołgi, a także skład amunicji i magazyn paliwa.

143

Początkowo możesz spróbować zakraść się do czołgu, ale najpewniej szybko dostaniesz dostrzeżony, więc w pierwszej kolejności skup się na oczyszczeniu bazy z wrogich żołnierzy.

Skład amunicji i magazyn paliwa znajdują się w osobnych budynkach. Doprowadzą cię do nich znaczniki misji. Kiedy wejdziesz do środka, spodziewaj się wrogów, którzy cię zaatakują.

Jeśli nie masz przy sobie ładunku wybuchowego, odnajdziesz wewnątrz skrzynie (6), dzięki którym uzupełnisz zapas materiałów wybuchowych.

144

Kiedy będziesz blisko celu, pojawi się na ekranie komunikat, jaki przycisk/klawisz odpowiada za rzucanie czasowym ładunkiem wybuchowym. Wówczas rzuć nim i jak najszybciej się oddal. Jeśli nie zrobisz tego szybko i nie zdążysz opuścić budynku w porę, to zginiesz.

145

Wszystkie trzy czołgi (7) znajdują się blisko siebie, na zewnątrz. Rzuć w każdą maszynę ładunkiem tak, aby się do nich przyczepił, i oddal się. Jeśli brakuje ci ładunków, rozejrzyj się za skrzyniami, gdzie odnowisz zapas materiałów wybuchowych.

146

Kiedy zniszczysz wszystkie cele, wejdź do drewnianej szopy (8), której znajduje się KM.

147

Użyj broni tej, by zniszczyć sztukasa (9). Musisz poczekać, aż samolot nadleci i wówczas wpakuj mu serię. W międzyczasie pojawią się wrogowie, których zabij z KM-u.

148

Twoi kompani będą cię informować o zbliżających się zagrożeniach, a także kiedy najlepiej zaatakować samolot. Pamiętaj jednak, aby w pierwszej kolejności skupić się na eliminowaniu żołnierzy, a gdy się ich pozbędziesz, wówczas szukaj na niebie sztukasa, by go ostrzelać.

Po kilku seriach w końcu zniszczysz samolot, a wówczas misja dobiegnie końca.

Następnie: Call of Duty Vanguard - Bitwa pod El Alamein

Spis treści: Call of Duty Vanguard - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Vanguard - Panna Skowronek: budynek, walka ze Steinerem