Call of Duty Vanguard - leczenie: jak odnowić zdrowie

Sprawdź, jak się wyleczyć w kampanii oraz grze sieciowej.

Leczenie postaci w Call od Duty Vanguard to podstawa rozgrywki, niezależnie czy grasz w tryb fabularny (kampania), wieloosobowy (multiplayer), czy kooperacyjny (Zombie). Czytając poniższe informacje, dowiesz się, jak uzupełniać zdrowia bohatera.

Na tej stronie:

Leczenie w kampanii fabularnej

W trybie dla pojedynczego gracza sprawa jest bardzo prosta. W kampanii bowiem nie występują strzykawki ani apteczki, które od razu wyleczą naszego bohatera. Po otrzymaniu obrażeń należy odczekać kilka sekund, a poziom zdrowia uzupełni się automatycznie do maksymalnego poziomu.

Warto pamiętać jednak, że - kiedy zostaniemy poważnie zranieni - ekran gry będzie ciemniejszy i pokryje się śladami krwi. Wówczas należy schować się za osłoną lub przeszkodą, aby nie narażać się na kolejne obrażenia, które w konsekwencji mogą doprowadzić do śmierci postaci.

Leczenie w trybie multiplayer

Podobnie jak w kampanii, w trybie dla wielu osób, należy odczekać chwilę, by postać automatycznie uzupełniła zdrowie. Można jednak zrobić to szybciej dzięki stymulantowi (1). Po użyciu tego przedmiotu bohater zregeneruje zdrowie do maksymalnego poziomu - nie musimy zatem czekać kilku sekund, aby punkty życia same się odnowiły.

101

W tak dynamicznym trybie, jakim jest multiplayer, jest to szczególnie ważne, aby zadbać o jak najszybsze uzupełnienie zdrowia. Aby użyć przedmiotu leczącego, należy się najpierw w niego wyposażyć. Należy przejść do uzbrojenia danej broni i dodać go do ekwipunku z poziomu wyposażenia taktycznego (2).

102

Stymulant odblokowujemy na 24. poziomie rangi.

Leczenie w trybie Zombie

Leczenie w trybie wygląda podobnie jak w multiplayerze, z tą różnicą, że stimpaki czasami wypadają z przeciwników. Możemy również wytworzyć ten przedmiot przy stole rzemieślniczym.

Następnie: Call of Duty Vanguard - opieranie broni

Spis treści: Call of Duty Vanguard - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Vanguard - amunicja: jak zdobyć, uzupełnić