GTA San Andreas - Prowincjonalny bank: rozbijanie bankomatów

Napad na bank, misja rabunkowa Cataliny.

Prowincjonalny bank to jedno z zadań w GTA San Andreas, a zarazem misja rabunkowa, którą wykonasz razem z Cataliną. W jej trakcie przeprowadzisz napad na bank, by później uciec przed policją.

Na tej stronie:

Prowincjonalny bank - jak odblokować misję

By odblokować to zadanie musisz wpierw ukończyć misję Pierwsza randka. Wtedy też udaj się do ikonki dolara (1) na mapie i wejdź w czerwone pole (2) przy banku, by rozpocząć zlecenie.

157_gta_san_andreas_misja_prowincjonalny_bank_bankomaty_catalina

Jeśli zaraz po wspomnianej misji wykonałeś inną misje rabunkową - Kierowca cysterny, Przeciw wszystkiemu bądź Lokalny sklep monopolowy - musisz udać się do inicjału C (3) gdzie znajdziesz wejście do kryjówki Cataliny (4). Po tym możesz rozpocząć kolejne zlecenie rabunku.

158_gta_san_andreas_misja_prowincjonalny_bank_bankomaty_catalina

Napad na bank, bankomaty, ucieczka przed policją

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, będziesz musiał pilnować zakładników (5), mierząc do nich z broni. Możesz zignorować to polecenie i od razu zastrzelić strażnika, gdyż najpewniej i tak nie uda ci się wszystkich upilnować.

159_gta_san_andreas_misja_prowincjonalny_bank_bankomaty_catalina

Po tym Catalina powie ci, byś zniszczył bankomaty (6) za pomocą strzelby. W banku znajdziesz ich łącznie trzy. Rozwal każdy i zbierz gotówkę, by wywołać scenę przerywnikową.

Znajdziesz się na zewnątrz. Chowaj się za osłonami (7) i przebijaj się przez kolejnych policjantów. Na końcu alejki pojawi się para policjantów na motorach (8). Załatw ich, a następnie wsiądź na motor i podążaj za Cataliną.

160_gta_san_andreas_misja_prowincjonalny_bank_bankomaty_catalina

Po krótkim pościgu Catalina spadnie z motoru. Podjedź do niej i pozwól jej dosiąść się na twój. Po wszystkim skieruj się do jej kryjówki, by zakończyć to zlecenie.

Poprzednio: GTA San Andreas - Lokalny sklep monopolowy: pościg Quadem

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.