GTA San Andreas - Misje stróża prawa: Vigilante

Eliminowanie kryminalistów.

Misje stróża prawa to specjalny typ zleceń w GTA San Andreas, których możesz podjąć się w trakcie rozgrywki. Ich celem jest eliminacja kryminalistów, za co otrzymasz nagrodę pieniężną.

By aktywować tego typu misje musisz wsiąść do pojazdu przedstawiciela prawa - jak wóz policyjny, motor policyjny (1) czy wojskowy helikopter Hunter, a także pojazdy SWAT czy FBI. Następnie wciśnij wyświetlony na ekranie przycisk (2), by aktywować tryb pościgu.

169_gta_san_andreas_misje_stroza_prawa_vigilante_policja

Na mapie pokaże się czerwona ikonka, która przedstawia lokalizację twojego celu (3). Musisz go po prostu wyeliminować. Na wykonanie zadania masz określony czas (4), który z kolei sprawdzisz przy prawej krawędzi ekranu.

170_gta_san_andreas_misje_stroza_prawa_vigilante_policja

Za każdego zabitego kryminalistę otrzymasz kilkadziesiąt sekund i nagrodę pieniężną - tym wyższą, im więcej uda ci się załatwić wrogów. Wygląda to tak:

  • Poziom 1 - 50$
  • Poziom 2 - 200$
  • Poziom 3 - 450$
  • Poziom 4 - 800$
  • Poziom 5 - 1250$
  • Poziom 6 - 1800$
  • Poziom 7 - 2450$
  • Poziom 8 - 3200$
  • Poziom 9 - 4050$
  • Poziom 10 - 5000$
  • Poziom 11 - 6050$
  • Poziom 12 - 7200$

Po zabiciu 12 kryminalistów (osiągnięciu poziomu 12), otrzymasz także dodatkową nagrodę - maksymalny pancerz twojej postaci zwiększy się o 50%.

Poprzednio: GTA San Andreas - Siłownia: ćwiczenie, zwiększanie mięśni