Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Elden Ring otrzyma ray tracing, ale dopiero po premierze

Na PC i konsolach.

Bandai Namco ujawniło, że Elden Ring - nowa gra studia From Software - otrzyma obsługę ray tracingu, ale nie w dniu premiery.

We wpisie opublikowanym na stronach wydawcy znalazła się informacja, z której wynika, że produkcja pozwoli na zabawę z aktywną techniką śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Funkcja zostanie jednak dodana w aktualizacji udostępnionej po debiucie.

Rozwiązanie pojawi się na PC oraz konsolach PS5 i Xbox Series X. Zgodnie z przewidywaniami, ray tracing nie trafi na Xbox Series S oraz platformy poprzedniej generacji od Sony i Microsoftu.

Cover image for YouTube video[Polskie] ELDEN RING - Gameplay Preview

Informacja o technice śledzenia promieni w czasie rzeczywistym w tytule pochodzi z wpisu, który ujawnił szczegóły na temat wydajności gry. Przypomnijmy, że na komputerach osobistych pozycja zadziała w maksymalnie 60 klatkach na sekundę.

Elden Ring zadebiutuje 25 lutego 2022 roku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Elden Ring

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze