Call of Duty Vanguard - Szlak Numa Numa: miotacz ognia, porwanie samolotu

Siejemy pożogę miotaczem ognia w bunkrze i porywamy samolot.

Po tym jak odnalazłeś Mateo i uratowali cię sojusznicy z 93., na Wade'a czekają cię kolejne trudne zadania w piątej misji Call of Duty - Szlak Numa Numa.

Na te stronie:

Zasieki, miotacz ognia, bunkier

Kiedy dotrzesz do pola z zasiekami, przejdź pod drutami (1).

084

Kiedy przedostaniesz się na drugą stronę, zostaniesz wyposażony w miotacz ognia. Musisz zbliżyć się do bunkra (2), by z pomocą tej broni zlikwidować wszystkich wrogów, którzy się w nim znajdują. Wejdź od prawej strony, tam, gdzie znajdują się drzwi.

085

Przejdź przez bunkier, a potem wejdź na wzgórze - cały czas korzystaj z miotacza ognia. Jeśli skończy się paliwo, musisz użyć broni palnej.

Wejdź do tunelu (3) i kontynuuj walkę. Pokonując przeciwników w kolejnych korytarzach, zdobędziesz wzgórze.

086

Następnie podejdź do dowódcy (4) i porozmawiaj z nim. Spójrz przez lornetkę, a wyjaśni ci, jakie są kolejne cele. Następnie zejdź w dół zbocza, gdzie stoczysz kolejny bój z nieprzyjacielem.

087

Wieża, hangar, porwanie samolotu

Schodząc w dół zbocza, możesz skorzystać z KM-ów (5), które znajdują się pod drewnianym zadaszeniem, by pozbyć się wrogów znajdujących się po drugiej stronie.

088

Następnie kieruj się w stronę wieży (6), za którą znajdują się okopy. Skorzystaj z nich, by ukryć się i zajść wrogów od tyłu.

089

Kiedy miniesz wieżę, wejdź do hangaru (7), gdzie znajduje się samolot, na który wejdź.

090

Podczas, gdy twoi kompani będą rozpędzać samolot, odeprzyj atak wrogów, strzelając do nich z broni stacjonarnej. Rozglądaj się dookoła i używaj skupienia, by szybciej wypatrzyć przeciwników.

091

Kiedy obronisz się przed atakiem, zadanie zakończy się.

Spis treści: Call of Duty Vanguard - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Vanguard - Szlak Numa Numa: skupienie, Mateo, snajper