Call of Duty Vanguard - amunicja: jak zdobyć, uzupełnić

Gdzie szukać nabojów do broni, by uzupełnić amunicję.

Na tej stronie dowiesz się, co robić w Call of Duty Vanguard, kiedy skończą się naboje w twojej broni.

Zbieranie amunicji w kampanii dla pojedynczego gracza

Kiedy grasz w trybie dla pojedynczego gracza i skończy ci się amunicja, możesz wykonać następujące czynności:

  • podejdź do skrzynki (1), jeśli znajduje się w pobliżu, by uzupełnić zapas nabojów; skrzynki pojawiają się często, ale nie na każdym kroku, więc wypatruj ich; zwróć uwagę, że nad skrzynką pojawia się zawsze biała ikona, co ułatwia jej odnalezienie; niektóre skrzynki pozwalają odnowić zapas granatów;
033
  • zbierz amunicję z ciał przeciwników (2); co prawda, nie każdy zabity wróg ma przy sobie naboje, więc zwracaj uwagę na białe ikony, jeśli się pojawią + to znak, że możesz podejść do zwłok i uzupełnić amunicję;
032
  • jeśli w pobliżu nie odnajdziesz skrzynki z amunicją lub przeciwnicy nie zostawili nabojów, a twój karabin nie ma ani jednego pocisku, zbierz broń z ziemi (3); aby to zrobić, podejdź i naciśnij odpowiedni przycisk;
031
  • pamiętaj również, że posiadasz przy sobie dwie bronie i możesz je zmienić w dowolnym momencie, przełączając się pomiędzy nimi - naciśnij odpowiedni przycisk na padzie (trójkąt na PS4/PS5; Y na Xboxie), a na PC - przesuń kółko myszki.

Spis treści: Call of Duty Vanguard - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Call of Duty Vanguard - gdzie iść, znacznik misji, aktualny cel

Doniesienia o CoD Warzone 2 niepokoją fanów

Martwią się utratą postępów w pierwszej części gry.

PS Plus, luty 2022: zobacz wszystkie gry

Lista gier w PS Plus na luty.

Fanowski remaster Resident Evil 4 ma datę premiery

Osiem lat powstawania ambitnego projektu.

Nowy Kangurek Kao ze zwiastunem i screenami

Premiera latem na PC i konsolach.