GTA San Andreas - Jednoczenie rodzin: zasadzka, antyterroryści

Walka z oddziałami SWAT, helikoptery, AK-47.

Jednoczenie rodzin to kolejna misja w GTA San Andreas, a także dziesiąte w kolejności zlecenie dla Sweeta. W trakcie tej misji przyjdzie ci walczyć z jednostką SWAT policji, a także weźmiesz udział w pościgu.

Na tej stronie:

Jednoczenie rodzin - jak odblokować misję

By odblokować tę misje musisz ukończyć szereg innych zadań:

Po tym udaj się do domu Sweeta i wejdź w czerwone pole (1), by zainicjować scenę przerywnikową i rozpocząć misję.

129_gta_san_andreas_misja_jednoczenie_rodzin_zasadzka_swat

Zasadzka, walka ze SWAT, helikoptery, ucieczka

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wsiądź do samochodu i udaj się do znacznika misji, parkując auto w czerwonym polu (2). Po kolejnej scenie wejdź do budynku (3) po lewej stronie.

130_gta_san_andreas_misja_jednoczenie_rodzin_zasadzka_swat

Zwróć uwagę na automat z napojami (4) stojący w rogu pomieszczenia. Możesz do niego podejść i za 1$ kupić napój, który przywróci sporą część zdrowia bohatera. Wykorzystaj to, gdy wskaźnik ten spadnie do niebezpiecznie niskiego poziomu.

131_gta_san_andreas_misja_jednoczenie_rodzin_zasadzka_swat

Wbiegnij po schodach na górę, gdzie trafisz na pierwszego w grze antyterrorystę (5). Przeciwnicy ci korzystają z SMG i mają pancerz, dlatego w czasie walki z nimi skup się na strzelaniu w głowę. Przebijaj się przez kolejne korytarze i idź do znacznika, gdzie znajdziesz Sweeta (6).

132_gta_san_andreas_misja_jednoczenie_rodzin_zasadzka_swat

Po krótkiej scenie traficie na dach. Nad wami znajduje się helikopter (7). Wybij siedzących na płozach strzelców, a następnie strzelaj w maszynę tak długo, aż wybuchnie. Po wszystkim podążaj za Sweetem by zainicjować kolejną scenę.

133_gta_san_andreas_misja_jednoczenie_rodzin_zasadzka_swat

Teraz czeka cię etap ucieczki przed policjantami. Wykorzystaj broń, którą otrzymasz (AK-47) i niszcz samochody policyjne (8) - mniej więcej połowa magazynku wystarczy, by wysadzić pojazd w powietrze.

134_gta_san_andreas_misja_jednoczenie_rodzin_zasadzka_swat

Eliminuj kolejnych przeciwników, a po chwili załączy się kolejna i zarazem ostatnia scena przerywnikowa, zakończona eksplozją. Po niej misja dobiegnie końca.

Poprzednio: GTA San Andreas - Wysoka stawka, lowridery: wyścig

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.