Darkest Dungeon 2 - zdrowie: leczenie postaci

Jak uzdrawiać postacie i regenerować ich punkty życia.

Podczas wypraw w Darkest Dungeon 2 twoje postacie będą otrzymywać obrażenia. Musisz za wszelką cenę zapobiec spadkowi punktów zdrowia do zera. Z tej strony dowiesz się jak tego dokonać.

Każda z postaci posiada własny wskaźnik zdrowia (1). Możesz sprawdzić dokładną liczbę punktów zdrowia (2) najeżdżając na niego myszką.

011_darkest_dungeon_2_punkty_zdrowia_leczenie_postaci

Gdy punkty te spadną do zera, postać zyska status wrota śmierci (3) - każdy kolejny atak będzie miał szansę na zabicie jej. By usunąć ten efekt musisz po prostu odnowić punkty zdrowia postaci. Możesz to zrobić na trzy sposoby:

  • Dzięki przedmiotom użytkowym (4). Przypisany do postaci przedmiot może być wykorzystany w walce. Spora ich część odnawia procentową ilość punktów zdrowia;
012_darkest_dungeon_2_punkty_zdrowia_leczenie_postaci
  • Za sprawą zdolności (5). Część umiejętności postaci, jak Chirurgia polowa Badaczki zarazy, przywraca punkty zdrowia. Zwróć jednak uwagę na dodatkowe warunki leczenia (6) - uzdrowienie nastąpi, gdy, na przykład, cel posiada mniej niż połowę punktów zdrowia;
013_darkest_dungeon_2_punkty_zdrowia_leczenie_postaci
  • W czasie wizyty w gospodzie. Możesz tam skorzystać z przedmiotów leczniczych, które odnowią punkty zdrowia postaci.

Czasami też postacie leczą się samoistnie w trakcie podróży dyliżansem. Jest to jednak losowy mechanizm i nie warto na nim polegać.

Poprzednio: Darkest Dungeon 2 - umiejętności: punkty mistrzostwa, rozwój

Spis treści: Darkest Dungeon 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Darkest Dungeon 2 - stres: redukcja, załamanie