GTA San Andreas - Madd Dogg: kradzież książki rymów

Infiltracja willi Madd Dogga, pistolet z tłumikiem.

Madd Dogg to jedna z misji głównych w GTA San Andreas, którą wykonasz dla OG Loca. W jej trakcie wkradniesz się do willi rapera by zdobyć książkę rymów. Jest to także miejsce, w którym zdobędziesz pistolet z tłumikiem.

Na tej stronie:

Madd Dogg - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz wpierw ukończyć poprzednie zadanie dla tej postaci, mianowicie Plaża, dzika plaża. Potem udaj się do OG Loca - wejście (1) znajdziesz przy budynku Burger Shot.

092_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Willa Madd Dogga, skradanie się, pistolet z tłumikiem

Po odzyskaniu kontroli nad postacią skieruj się do willi Madd Dogga, do której prowadzi znacznik misji na mapie. Główną ścieżkę (2) znajdziesz zaraz przy drodze. Przebiegnij przez nią, a następnie znajdź drzwi (3) do posiadłości.

093_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Po wejściu do środka będziesz musiał się skradać. Najlepiej po prostu kucnij przy pomocy klawisza C (wciśnięcie lewego analoga w przypadku wersji na konsole). Podejdź do strażnika (4) i załatw go po cichu za pomocą noża.

094_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Przejdź do kolejnego pomieszczenia. Od tego momentu będziesz widział strażników na mini-mapie - są oni oznaczeni czerwoną ikonką (5). Czubek ikonki pokazuje w którym kierunku są zwróceni - tak długo jak nie będziesz naprzeciw nich, nie będą w stanie cię zauważyć.

095_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Poczekaj aż strażnik (6) przy basenie się oddali i podążaj za nim. Następnie wbiegnij w przejście do kolejnego pomieszczenia.

Tutaj natrafisz na strażnika, który idzie w twoją stronę. Obróć postać w bok i wbiegnij do zaciemnionego pomieszczenia (7). Stań w cieniu, a ikonka twojej postaci (8) na mini-mapie zmieni zabarwienie na niebieskie. Oznacza to, że jesteś niewidoczny dla wrogów.

096_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Poczekaj aż wróg odwróci się plecami do ciebie i idź do korytarza, z którego przyszedł. Tutaj musisz kucnąć za barem (9) i przejść na drugą stronę pomieszczenia. Jeśli twoja postać nie będzie kucać, zauważy ją strażnik.

097_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Odbij tutaj do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie znajdziesz pancerz (10). Zbierz go, podejdź kawałek do przodu i zlikwiduj strażnika (11) stojącego tyłem do ciebie. Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia i zbierz książkę rymów (12).

098_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Teraz musisz po prostu wrócić tą samą trasą, którą tutaj dotarłeś. Możesz też używać pozostałych broni. Z kolejnego pokonanego wroga możesz zebrać pistolet z tłumikiem (13). Broń ta świetnie się tutaj sprawdzi, gdyż nie zaalarmuje pobliskich wrogów po wystrzale.

099_gta_san_andreas_misja_madd_dogg_kradziez_ksiazki_rymow

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, wsiądź do dowolnego samochodu i wróć do OG Loca w Burger Shot. Po krótkiej scenie przerywnikowej misja ta dobiegnie końca.

Poprzednio: GTA San Andreas - Plaża, dzika plaża: kradzież nagłośnienia