GTA San Andreas - Łap zająca: pościg za gangsterem

Pieszy pościg za gangsterem Vagos.

Łap zająca to misja główna w GTA San Andreas, a także drugie zlecenie, które wykonasz dla Big Smoke'a. W trakcie tego zadania musisz złapać i zneutralizować uciekającego członka gangu Vagos.

Na tej stronie:

Łap zająca - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz ukończyć poprzednie zadanie dla tej postaci, OG Loc. Następnie udaj się ponownie do domu Big Smoke'a i wejdź na czerwone pole (1) by rozpocząć to zadanie.

077_gta_san_andreas_misja_lap_zajaca_poscig_za_gangsterem

Pościg za gangsterem Vagos

Po scenie przerywnikowej wsiądź z Big Smokiem do podstawionego samochodu. Skieruj się do miejsca wskazanego na mapie i zaparkuj samochód w kolejnym czerwonym polu (2).

078_gta_san_andreas_misja_lap_zajaca_poscig_za_gangsterem

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, będziesz musiał złapać uciekającego członka gangu Vagos. Jego lokalizację widać cały czas na mini-mapie (3) w rogu ekranu. Przeciwnik (4) ucieka na piechotę. Możesz gonić go w taki sam sposób bądź wsiąść do dowolnego samochodu i go rozjechać.

079_gta_san_andreas_misja_lap_zajaca_poscig_za_gangsterem

Jak tylko członek gangu Vagos padnie martwy na ziemi, misja ta dobiegnie końca. Nie otrzymasz co prawda żadnej nagrody (prócz szacunku), ale z gangusa wypadnie sporo gotówki, którą możesz zebrać.

Poprzednio: GTA San Andreas - OG Loc: raper Freddy