GTA San Andreas - Domowa inwazja: kradzież broni

Włamanie do domu, kradzież skrzynek z bronią.

Domowa inwazja to jedna z misji głównych w GTA San Andreas, które wykonasz na zlecenie Rydera. W jej trakcie musisz włamać się do jednego z domów i po cichu wykraść skrzynie z bronią.

Na tej stronie:

Domowa inwazja - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz wpierw ukończyć inne zadanie główne, mianowicie Przelotówa. Wtedy idź do domu Rydera (litera R na mapie) i wejdź w czerwone pole (1), by zainicjować scenkę przerywnikową i rozpocząć tę misję.

059_gta_san_andreas_misja_domowa_inwazja_kradziez_broni

Kradzież skrzyń z bronią

Po odzyskaniu kontroli nad postacią wsiądź do podstawionego samochodu. Udaj się do miejsca wskazanego na mapie i zaparkuj samochód w czerwonym polu (2) przy budynkach. Następnie wejdź do środka (3).

060_gta_san_andreas_misja_domowa_inwazja_kradziez_broni

Wewnątrz musisz poruszać się bardzo cicho by nie robić hałasu - co jest przedstawione za pomocą wskaźnika (4) przy prawej krawędzi ekranu. W tym celu przytrzymaj klawisz Alt (w wersjach konsolowych delikatnie wychyl lewy analog w trakcie ruchu). Całą misję musisz też ukończyć przed upływem czasu (5).

061_gta_san_andreas_misja_domowa_inwazja_kradziez_broni

Twoim celem są skrzynie z bronią (6). Jedną znajdziesz w głównym pomieszczeniu, drugą za drzwiami, a trzecią na piętrze budynku. Zbliż się do niej i wciśnij klawisz interakcji, by ją podnieść. Następnie wyjdź na zewnątrz, podejdź do tyłu ciężarówki (7) i umieść ją w bagażniku.

062_gta_san_andreas_misja_domowa_inwazja_kradziez_broni

Powtórz cały proces przynajmniej dwa razy. Po zdobyciu trzech skrzyń wsiądź do ciężarówki i zawieź ją do wskazanego miejsca, najeżdżając na czerwone pole. Po scenie przerywnikowej misja dobiegnie końca, a ty odblokujesz nowy typ misji - domowych inwazji - w których możesz od tego momentu brać udział.

Poprzednio: GTA San Andreas - Cesar Vialpando: zawody lowriderów

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.