GTA San Andreas - Cesar Vialpando: zawody lowriderów

Tuningowanie auta, taniec samochodem.

Cesar Vialpando to kolejna główna misja w GTA San Andreas. W jej trakcie stuningujesz pojazd i weźmiesz udział w zawodach lowriderów, w ramach których musisz wciskać klawisze w rytmie muzyki.

Na tej stronie:

Cesar Vialpando - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz ukończyć poprzednie zadanie dla Sweeta, Dziewczyna Sweeta. Następnie jak wcześniej udaj się pod dom brata bohatera i wejdź w czerwone pole (1), by zainicjować scenę przerywnikową i rozpocząć misję.

054_gta_san_andreas_misja_cesar_vialpando_zawody_lowriderow

Tuning samochodu, zawody lowriderów

Po scenie przerywnikowej wsiądź do podstawionego samochodu i udaj się do miejsca wskazanego przez znacznik misji. Wjedź w widoczne z oddali czerwone pole, by rozpocząć kolejną scenkę. Po niej wycofaj samochód i wjedź do garażu (2), by rozpocząć tuning.

055_gta_san_andreas_misja_cesar_vialpando_zawody_lowriderow

Jeśli nie chcesz marnować pieniędzy, możesz od razu opuścić ten tryb - jakiekolwiek zmiany nie są wymagane w tej misji. Udaj się do nowego znacznika i zaparkuj samochód wewnątrz czerwonego pola (3).

056_gta_san_andreas_misja_cesar_vialpando_zawody_lowriderow

Przed rozpoczęciem zawodów musisz określić stawkę zakładu (4) - im więcej postawisz pieniędzy (maksymalnie 1000$), tym więcej wygrasz. W lewym górnym rogu ekranu znajdziesz przyciski odpowiedzialne za ustalanie stawki (5). Potwierdź ją, by rozpocząć zawody.

057_gta_san_andreas_misja_cesar_vialpando_zawody_lowriderow

Twoim zadaniem jest wciskanie odpowiednich kierunków (w przypadku wersji na PC to klawisze numeryczne 4, 6, 8 i 5, w przypadku konsol to przyciski d-pad) wtedy, gdy strzałka znajdzie się wewnątrz kółka (6). Jeśli wciśniesz je w odpowiednim momencie, zdobędziesz punkty (7). Twoim zadaniem jest zdobyć więcej punktów, niż twój przeciwnik (8).

058_gta_san_andreas_misja_cesar_vialpando_zawody_lowriderow

Zadanie to nie jest proste z uwagi na problematyczne sterowanie - gra czasami nie rejestruje prawidłowo wciśnięcia klawisza. Jeśli nie uda ci się wygrać, nie przejmuj się, gdyż możesz przystąpić do zawodów ponownie. Po wygranej czeka cię długa scena przerywnikowa, która zakończy tę misję.

Poprzednio: GTA San Andreas - Dziewczyna Sweeta: walka z gangsterami

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.