Diablo 2 - offline czy online, co wybrać, różnice

Wady i zalety każdego trybu rozgrywki.

Standardowo w Diablo 2: Resurrected musisz być cały czas podłączony do Internetu, by móc grać. Jednakże, możesz także bawić się w trybie offline, do którego połączenie z siecią nie jest wymagane. Z tej strony dowiesz się jak to zrobić i czym różnią się te tryby rozgrywki.

Na tej stronie:

Diablo 2 w trybie offline - jak grać

By grać w trybie offline, wejdź do menu głównego i dojdź do ekranu wyboru postaci. Potem kliknij po prostu na przycisk Offline (1) w prawym górnym rogu, by przełączyć kartę. Tutaj musisz stworzyć postać (2) jak w normalnej, sieciowej rozgrywce.

229_diablo_2_offline_online_roznice_jak_grac

Od tego momentu możesz grać przez 30 dni bez łączenia się z serwerami gry. Po tym czasie musisz przynajmniej zalogować się i wejść do menu w ramach autoryzacji. Potem znów możesz bez przeszkód bawić się przez kolejny miesiąc.

Offline i online - różnice

Między trybami offline i online jest kilka zasadniczych różnic:

  • Postacie nie są współdzielone. Te, które założysz w trybie sieciowym, będą niedostępne dla trybu offline - i vice versa;
  • Postacie w trybie offline możesz edytować. Przy pomocy zewnętrznych narzędzi możesz zmieniać ich poziom, dodawać przedmioty i tak dalej. Postacie w trybie offline są przechowywane u ciebie na komputerze/konsoli - a nie jak w trybie offline na serwerach gry;
  • W trybie offline możesz grać wyłącznie sam. Nie możesz zapraszać innych graczy ani łączyć się do swoich znajomych;
  • Możesz wykorzystać komendę /players8. Jeśli wpiszesz ją na chacie, zwiększysz siłę potworów, a także ilość zdobywanego z nich doświadczenia i przedmiotów. Komenda ta działa wyłącznie w trybie offline.