Sztuczna inteligencja jest coraz lepsza w udawaniu postaci z gier

Narzędzie xVASynth otrzymuje dużą aktualizację.

Oparty na sztucznej inteligencji syntezator mowy xVASynth otrzymał właśnie dużą aktualizację do wersji 2.0. Narzędzie pozwala w łatwy sposób wygenerować kwestie dialogowe dla dziesiątek postaci z różnych gier, co może być bardzo przydatne dla moderów czy twórców fanowskich trailerów.

Przykłady działania usprawnionej wersji programu demonstruje poniższe wideo. Słyszymy w nim chociażby Yennefer z Wiedźmina 3 (oczywiście w wersji angielskiej), CJa z GTA San Andreas, Lady Dimitrescu z Resident Evil: Village, Arthura z Red Dead Redemption 2 czy GLaDOS z Portal:

Nowa wersja programu wprowadza m.in. dokładniejszą interpretację znaków interpunkcyjnych, łatwiejsze importowanie do programu długich linii dialogowych czy automatyczną zamianę mowy użytkownika na kwestie postaci.

Aplikacja posiada obecnie rozbudowaną bazę dziesiątek głosów z popularnych gier, a integracja z serwisem Nexusmods umożliwi społeczności dodawanie własnych paczek dźwięków. Chociaż synteza nie jest jeszcze doskonała, to program potrafi np. symulować specyficzne akcenty, z jakimi wypowiadają się dane postacie.

Program xVASynth jest darmowy i można go pobrać na stronie projektu.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Maciej Żbik

Maciej Żbik

News Writer

Maciek interesuje się technologią od momentu, kiedy zepsuł swój pierwszy komputer. Szczególnie pasjonuje go elektronika z lat 90. i 80. Miłośnik anime oraz majsterkowicz-samouk.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami