GTA Trilogy - data premiery, cena i szczegóły zmian

Obszerna lista detali i nowości.

  • GTA: The Trilogy debiutuje 11 listopada
  • Na 6 grudnia zaplanowano premierę wersji pudełkowych
  • Rockstar opisał też liczne zmiany w rozgrywce i oprawie graficznej

Rockstar Games ujawniło datę premiery i szczegóły GTA: The Trilogy The Definitive Edition - pakietu remasterów GTA 3, Vice City i San Andreas. Kolekcja debiutuje 11 listopada na PC, PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S i Switch.

Nieco później - 6 grudnia - ukażą się także wersje pudełkowe, na Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch i PlayStation 4.

Zestaw można już kupić w przedsprzedaży - cenę ustalono na 269 zł. Osoby, które zamówią paczkę przed 5 stycznia 2022 roku za pośrednictwem strony twórców, otrzymają kupon rabatowy w wysokości 10 dolarów na zakup tytułu kosztującego co najmniej 15 dolarów.

Rockstar Games potwierdził też szczegóły, które wyciekły kilka dni temu. Remastery zaoferują więc sterowanie i celowanie w stylu GTA 5, nowe oświetlenie, tekstury w wysokiej rozdzielczości i tak dalej. Szczegóły poniżej.

Zmiany w rozgrywce:

  • Sterowanie na padzie z obłożeniem w stylu GTA 5.
  • Poprawione strzelanie i celowanie.
  • Zaktualizowane koło wyboru broni i stacji radiowych.
  • Zaktualizowana mini-mapa, z możliwością nawigowania do wybranych punktów.
  • Możliwość natychmiastowego zresetowania misji po nieudanym podejściu.
  • Osiągnięcia w Rockstar Games Social Club.

Zmiany w grafice:

  • Wyższa rozdzielczość tekstur: od broni, przez postacie, na budynkach i ulicach kończąc.
  • Kompletnie przebudowany system oświetlenia i cieniowania.
  • Lepsze efekty wody i pogody.
  • Więcej detali drzew i roślin.
  • Dłuższy zasięg rysowania obiektów.

Zmiany na poszczególnych platformach:

  • Rozdzielczość do 4K i 60 klatek na sekundę na PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.
  • Nvidia DLSS na PC.
  • Dotykowa kontrola kamery i żyroskopowe celowanie na Nintendo Switch.

To jednak nie wszystko, ponieważ - zgodnie z nieoficjalnymi informacjami - odświeżone wersje poszczególnych produkcji ukażą się w polskiej wersji językowej.

Potwierdzono również zastosowanie silnika Unreal Engine. Przypomnijmy, że w planach są jeszcze wydania na urządzenia mobilne, ale te zadebiutują dopiero w 2022 roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami