Fortnite - broń biała: czym jest, jak zdobyć Kosę z Ubocza

Broń do walki wręcz.

Broń biała w Fortnite pozwala ci atakować wrogów bez obaw o wyczerpującą się amunicję. Możesz jej też używać do zbierania surowców potrzebnych do budowania struktur.

W 8 sezonie Fortnite musisz używać broni białej, żeby ukończyć różne karty medali i zyskać za nie XP.

Poniżej dowiesz się, co klasyfikuje się jako broń do walki wręcz oraz jak zdobyć Kosę z Ubocza.

Broń biała w Fortnite

Aktualnie istnieją dwie bronie białe w Fortnite. Jedną jest zbierak, a więc kilof, który ma każdy z graczy, a drugą Kosa z Ubocza, która jest jedną z broni z Ubocza.

Najłatwiejszą bronią białą do użycia jest oczywiście zbierak, bo zaczynasz z nim każdy mecz. Po prostu wybierz ulubiony styl w szafce i możesz działać.

Fortnite_Melee_Weapons_3

Jeśli jednak chcesz zdobyć potężną Kosę z Ubocza, będziesz musiał udać się do alternatywnego wymiaru Ubocza i przeszukiwać znajdujące się tam skrzynie. Oczywiście szansa na znalezienie tej broni jest losowa.

Kiedy jednak szczęście ci dopisze, przekonasz się, jak potężną bronią jest Kosa, szczególnie biorąc pod uwagę atak ze skokiem, który pozwala ci przemieszczać się na krótkim dystansie. Kosę możesz nawet ulepszyć, używając części potworów z Sześcianu.

Fortnite_Melee_Weapons_Scythe_2
Fortnite_Melee_Weapons_Scythe_1

Możesz użyć broni do walki wręcz, by ukończyć szereg Kart Medali w sezonie, wliczając w to „Zlikwiduj potwory w Uboczu bronią białą”.

Zobacz: Fortnite - sezon 8: poradnik i najlepsze porady