Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Duży sukces polskiego The Riftbreaker. Sprzedano 200 tysięcy kopii

W planach sieciowy tryb kooperacji.

Polskie studio Exor ujawniło wyniki sprzedaży The Riftbreaker, czyli najnowszej gry zespołu, a także przedstawiło wstępne plany rozwoju projektu.

Jak na Steamie poinformowali deweloperzy, produkcja rozeszła się w 200 tysiącach egzemplarzy. Warto zaznaczyć, że pozycja ukazała się 14 października, co oznacza, że rezultat osiągnięto w tydzień. Wynik przekroczył prognozy twórców.

„Ta liczba znacząco przewyższyła nasze oczekiwania i pozwala nam kontynuować wspieranie i rozbudowywanie gry o nowe funkcje i zawartość. Otrzymane od was opinie są niesamowite i pomogą nam ulepszać projekt w nadchodzących tygodniach i miesiącach” - napisali autorzy.

Zobacz na YouTube

Studio Exor obecnie skupia się na usuwaniu błędów zgłaszanych przez fanów. Deweloperzy jednocześnie przygotowują udoskonalenia rozgrywki, w tym nowe sposoby szybkiego naprawiania i rozwoju dużej liczby budynków, poprawę balansu systemu pogodowego oraz kampanii Hard i Brutal.

Ekipa ma też w planach następny biom z osobnymi potworami i mechanikami zabawy. Zespół rozpoczął również prace nad sieciowym trybem kooperacji. Twórcy podkreślają, że to trudne zadanie, dlatego ukończenie wariantu może zająć od sześciu miesięcy do roku. Projektanci liczą jednak, że wkrótce przeprowadzą wczesne testy opcji.

The Riftbreaker łączy strzelankę z widokiem z góry oraz zaczerpniętą z gier strategicznych rozbudowę bazy i zbieranie surowców. Rozgrywka może stanowić wyzwanie, zwłaszcza, jeżeli w odpowiedni sposób nie zaplanujemy działań.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Riftbreaker

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze