Battlefield 2042 - lista poprawek po becie i prezentacja nowych Specjalistów

Interfejs, czołgi i inne zmienione elementy.

Deweloperzy z DICE i Danger Close przedstawili piątkę nowych Specjalistów, którzy - razem z ujawnionymi już wcześniej - znajdą się w premierowej wersji Battlefielda 2042.

Każda postać to oczywiście inne talenty. Navin Rao może hakować wrogów - a jeśli ich zlikwiduje, widzi przeciwników w pobliżu zabitego celu. Espinoza dysponuje potężną tarczą, Emma Rosier posiada specjalne ładunki wybuchowe oraz wingsuit, a Constantin może zaoferować towarzyszom skrzynię do zmieniania wyposażenia w trakcie bitwy.

Twórcy poświęcili też na oficjalnym blogu sporo miejsca na opisanie wniosków, jakie wyciągnęli po niedawnych testach beta. Lista poprawek zawiera niektóre elementy, na które narzekali użytkownicy.

  • Zwiększono liczbę czołgów na mapie Orbital - z 4 do 8 (na PC, PS5 i Xbox Series).
  • Poprawiono system poruszania się. Dodano opcję skręcania podczas ślizgu i wspinania się na ruchome obiekty. Zmniejszono częstotliwość skakania.
  • Dodano znacznik granatu, który ląduje niedaleko postaci gracza.
  • Skrócono animacje wsiadania i wysiadania z pojazdów, a niektóre zupełnie usunięto.
  • Naprawiono źle działające drzwi wind.

W pełnej wersji pojawi się też duża mapa do włączenia w dowolnej chwili w trakcie meczu. Wielu graczy krytykowało jej brak - została tymczasowo wyłączona na potrzeby testów.

battlefield_2042_big_mapa
Big Map powraca

Powróci także znane z poprzednich odsłon koło szybkich komend głosowych, by gracze mogli szybko przekazywać sobie informacje bez komunikacji głosowej czy tekstowej. Twórcy zaznaczają również, że pingowanie będzie działać w finalnej wersji lepiej niż w becie.

Poprawiony zostanie też system tworzenia czteroosobowych odziałów, który nie był zaimplementowany w wersji testowej w swojej ostatecznej formie. DICE pracuje też nad lepszym oznaczaniem przeciwników.

Podkreślono też, że w pełnej grze możliwe będzie wybranie zestawu ulubionych dodatków do broni - nie będzie konieczne wybieranie akcesoriów za każdym razem od nowa z podręcznego menu (które także zostanie naprawione).

Twórcy zaznaczyli też, że pełna wersja gry zaoferuje więcej możliwości modyfikowania sterowania w przypadku kontrolerów. Zwiększono też moc asysty celowania.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami