Far Cry 6 - Słowa jak kule

Wycieczka marketingowa.

Po misji Podżegaczka porozmawiaj z Talią w obozie Maximas. Poprosi cię o spotkanie na parkingu (1) przy ogrodach botanicznych na północy.

pr1

Gdy tylko dotrzesz na parking, zacznie się scenka przerywnikowa, po której trafisz na teren ogrodów - przebrany (lub przebrana) za dziennikarza. Na tym etapie musisz po prostu słuchać Marii (2) i podążać za grupą dziennikarzy do kolejnych części ekspozycji.

pr2

Po zakończeniu przez Marię przydługiej prezentacji pójdź za nią od razu, by posłuchać jeszcze podstawionego naukowca (3). Po tym fragmencie misji zacznie się scenka, po której wrócisz do widoku FPP i będziesz mógł używać broni.

pr3

Idź prosto przez drzwi w płocie i skręć w prawo, by wejść na teren szklarni (4). Skradaj się na początku, by oznaczyć wrogów telefonem - nie ma tu alarmu, ale walka nie jest ważna.

pr4

Istotne jest tylko zlikwidowanie jednego oficera (5), który posiada kartę z kluczem do szklarni. Zabij go i podnieś kartę dostępu. Później nie musisz nawet walczyć z innymi żołnierzami, jeśli nie chcesz.

pr5

Możesz po prostu pójść w stronę celu. Gdy zbliżysz się do drzwi (6), nawet jeśli strzelają do ciebie wrogowie i idą za tobą, rozpocznie się dłuższa scenka. Nie przejmuj się więc przeciwnikami.

pr6

Po cut-scence misja zakończy się. Jak można się domyślić, możesz mieć od teraz więcej problemów z dyktatorem.

Następnie: Far Cry 6 - Zguba i znalazca

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Epizod z butelką