Far Cry 6 - Epizod z butelką

Picie z Bicho.

Tę misję otrzymasz po tym, jak zadzwoni do ciebie Bicho - niedługo po tym, jak wykonasz zadanie Radio Libertad. Poprosi cię o spotkanie. W tej misji nie będzie żadnej walki - jedynie... doświadczenie narracyjne z alkoholem w tle.

Udaj się więc do Segundy, możesz skorzystać z szybkiej podróży. Bicho (1) siedzi na ławeczce na placu przed kościołem. Porozmawiaj z nim.

epi1

Na początku musisz udać się po dodatkową butelkę napoju procentowego. Masz ją ukraść z baru dla żołnierzy. Nie idź jednak prosto do celu, bo zostaniesz zaatakowany. Okrąż teren baru od lewej strony i przejdź przez mur.

Skradając się, weź z baru (2) butelkę i wracaj do Bicho.

epi2

Następnie obejrzysz serię krótkich scenek z piciem. Później musisz udać się do kościoła - po prawej stronie od budynku, na małym placyku, trwa impreza. Poczekaj moment aż odezwie się Bicho i porozmawiaj z DJ-em (3).

epi3

Po chwili nastąpi kolejna przerwa w gameplayu, a gdy odzyskasz kontrolę nad Dani, poczekaj moment na telefon od Bicho. Następnie musisz go znaleźć, więc udaj się do oznaczonego na żółto obszaru na mapie, a znajdziesz go w jednej z zagród (4).

epi4

Krowa może stać się agresywna, więc w razie potrzeby po prostu ją zneutralizuj, by nie atakowała twojego kompana. Gdy dotrzesz za Bicho na ulice miasteczka, musisz po chwili zniszczyć dwa plakaty propagandowe (5). Tak jest, wystarczą dwa, są dosłownie obok siebie na dwóch budynkach.

epi5

Wreszcie musisz udać się do rządowego budynku wskazanego ikoną misji. W środku przejdź przez czarne, żeliwne drzwi (6), by dotrzeć do biura Marii.

epi6

W środku zacznij po prostu strzelać i rzucać koktajlami Mołotowa, by niszczyć wszystko, co znajduje się w biurze. W miarę destrukcji zobaczysz zapełniający się pasek z procentami. Gdy wartość dobije do setki, uciekaj z biura - aktywuje się scenka kończąca misję.

Następnie: Far Cry 6 - Słowa jak kule

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Far Cry 6 - Drugi syn