Patch do Diablo 2 Resurrected wprowadza kolejki na serwery

Kontrowersyjne rozwiązanie.

W odpowiedzi na przeciągające się problemy z sieciową infrastrukturą, twórcy Diablo 2: Resurrected zdecydowali się postawić na dość radykalne posunięcie: wprowadzono kolejki na serwery.

Rozwiązanie pojawiło się w nowej łatce w ubiegły piątek, a wczoraj zakończono wprowadzanie nowego systemu także na konsolach Xbox oraz na PlayStation 5.

Jak wyjaśniono na oficjalnym forum dyskusyjnym, kolejki pojawią się tylko w okresie szczególnego obciążenia serwerów. Poza godzinami szczytu opcja nie powinna się aktywować.

Gracz w specjalnym oknie widzi swoje miejsce w kolejce, a w dowolnym momencie można także się cofnąć, by zamiast tego włączyć - dla przykładu - postać w trybie offline.

„Im więcej osób w kolejce, tym wolniej wyświetlana liczba będzie się odświeżać” - dodaje Blizzard. Dlatego też nie należy się zniechęcać, a raczej cierpliwie czekać.

Jak wyjaśniano w piątek, głównym problemem jest fakt, że Resurrected bazuje w dużej mierze na kodzie oryginału, wydanego w 2000 roku. Stąd kłopoty z obsłużeniem dużej liczby graczy, którzy - dla przykładu - ciągle zakładają nowe lobby, by powtarzać walki z bossami.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami