Tomb Raider jako horror - ujawniono wideo z prototypu

Eksperymenty sprzed 2013 roku.

  • Tomb Raider z 2013 roku mógł być znacznie straszniejszą produkcją
  • Ujęcia z prototypu pokazują liczne potwory
  • Ostatecznie zdecydowano się na inny kierunek

Twórcy serii Tomb Raider opublikowali materiał wideo z prototypu gry Tomb Raider: Ascension, która - wraz z upływem czasu - przekształciła się w produkcję resetującą cykl, wydaną w 2013 roku.

Projekt „zabierał Tomb Raider głęboko w rejony gatunku survival horror, podczas fazy eksploracji, która ostatecznie zamieniła się w reboot z 2013 roku” - czytamy w opisie pod filmem.

„To właśnie przez Ascension zespół określił wizję opowiedzenia historii początków bohaterki, z naciskiem na sztukę przetrwania” - dodano. Kulisy prac ujawniane są z okazji 25-lecia serii, która debiutowała 25 października 1996 roku.

Materiał prezentuje w większości lokacje pozbawione tekstur i oświetlenia, lecz w oczy rzuca się właśnie większy nacisk na walkę z przeróżnymi potworami niż z ludźmi. Jest też na przykład ucieczka na grzbiecie konia.

Drugie wideo koncentruje się na grafikach koncepcyjnych z tej fazy eksploracji, prezentując przeróżne ujęcia głównej bohaterki, lokacji oraz - ponownie - potworów.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami