GTA San Andreas - Znakowanie terenu: Tagging up turf

Zamalowywanie graffiti sprejem.

Znakowanie terenu to misja główna w GTA San Andreas. W jej trakcie odwiedzisz kilka dzielnic by zamalować sprejem graffiti innych gangów. Na tej stronie znajdziesz informacje gdzie rozpocząć misję i jak ją ukończyć.

Na tej stronie:

Znakowanie terenu - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz wpierw ukończyć poprzednie zadanie - Ryder. Wróć w pobliże domu głównego bohatera i idź do Sweeta - wejście oznaczone jest czerwonym polem (1), punkt na mapie z kolei literą S (2).

023_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Malowanie graffiti

Po scenie przerywnikowej wsiądź do samochodu i jedź do miejsca oznaczonego na mini-mapie. Zaparkuj auto w czerwonej strefie (3) przy drodze.

024_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Podejdź do graffiti na ścianie (4) i przytrzymaj lewy przycisk myszy by zamalować go trzymanym przez postać sprejem. Na ścianie pojawi się zielona farba, co oznacza, że udało ci się zamalować rysunek.

025_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Zwróć teraz uwagę na zieloną ikonkę na mini-mapie (5). To miejsce kolejnego graffiti do zamalowania. Udaj się tam - musisz obiec sąsiedni budynek i przeskoczyć przez ogrodzenie. Malowidło (6) znajdziesz na ogrodzeniu.

026_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Wróć teraz do Sweeta i wsiądź do samochodu. Jedź we wskazane miejsce i zaparkuj auto w kolejnym czerwonym polu. Tuż obok, na ścianie budynku (7), znajdziesz kolejne, trzecie graffiti do zamalowania.

027_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Udaj się teraz w stronę ikonki na mini-mapie (8). Znajdziesz tam dwóch członków wrogiego gangu (9). Potraktuj ich sprejem jak bronią, a następnie zamaluj pobliskie graffiti.

028_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Idź teraz do miejsca wskazanego na mini-mapie i przeskocz przez ogrodzenie (10), a następnie kolejne. Wdrap się po pudle (11) na dach budynku.

029_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Trafisz tutaj na kolejne, piąte i zarazem ostatnie graffiti (12) do zamalowania. Spryskaj je sprejem, a następnie wróć do samochodu Sweeta, który właśnie po ciebie podjechał.

030_gta_san_andreas_misja_znakowanie_terenu_tagging_up_turf

Udaj się teraz do domu głównego bohatera. Na miejscu zaparkuj samochód w czerwonym polu, by zainicjować kolejną scenę przerywnikową, po której misja ta dobiegnie końca.

Poprzednio: GTA San Andreas - Ryder: fryzjer, napad na pizzerie

Następnie: GTA San Andreas - Czyszczenie osiedla: Cleaning the Hood