GTA San Andreas - zdrowie, leczenie i zwiększanie paska życia

Jak przywrócić utracone punkty zdrowia.

Punkty zdrowia to kluczowa mechanika w GTA San Andreas. Gdy je wyczerpiesz, postać zostanie powalona i odrodzi się w najbliższym szpitalu. Z tej strony dowiesz się jak regenerować zdrowie i zwiększyć jego poziom.

Punkty zdrowia widoczne są cały czas na ekranie za sprawą czerwonego paska zdrowia (1) ulokowanego w prawym górnym rogu ekranu. Najprostszym sposobem na odnowienie ich jest wizyta w dowolnym punkcie z jedzeniem.

006_gta_san_andreas_zdrowie_punkty_zycia_jak_zwiekszac_regeneracja

Miejsca te poznasz na mapie po ikonce jedzenia (2). Gdy dotrzesz do wskazanego punktu, wejdź do budynku przez miejsce z żółtym polem (3).

007_gta_san_andreas_zdrowie_punkty_zycia_jak_zwiekszac_regeneracja

Podejdź do lady i wejdź w czerwone pole (4), by rozpocząć interakcję ze sprzedawcą. Wybierz następnie jeden z dostępnych posiłków i go kup, a postać odnowi część zdrowia. Im droższy posiłek, tym większa regeneracja. Pamiętaj tylko, by za bardzo się nie przejadać - inaczej postać zwiększy tkankę tłuszczową (Fat).

008_gta_san_andreas_zdrowie_punkty_zycia_jak_zwiekszac_regeneracja

Punkty zdrowia zostaną przywrócone po zapisie gry. Możesz zregenerować je w trakcie niektórych, dłuższych misji, a także wojny gangów - wystarczy, że zbierzesz wzmocnienie z ikonką serca, a zdrowie postaci wróci do pełna.

Maksymalna wartość punktów zdrowia będzie systematycznie się zwiększać. Możesz także wykonywać misje w karetce, za co nagrodą - prócz gotówki - jest też właśnie powiększenie paska zdrowia.

Poprzednio: GTA San Andreas - mapa: działanie, jak właczyć

Następnie: GTA San Andreas - siłownia: ćwiczenie, zwiększanie mięśni