GTA San Andreas - Przejażdżka: Drive-thru, pościg

Uliczne starcie z gangiem Ballas.

Przejażdżka to kolejna misja w GTA San Andreas zlecana przez brata głównego bohatera, Sweeta. Podczas tego zadania po raz pierwszy weźmiesz udział w strzelaninie podczas jazdy samochodem.

Na tej stronie:

Przejażdżka - jak odblokować misję

By odblokować tę misję musisz ukończyć poprzednie zadanie - Czyszczenie osiedla. Wtedy udaj się po prostu do domu Sweeta - jak zwykle wejdź na czerwone pole (1) by rozpocząć scenę przerywnikową i samo zadanie.

036_gta_san_andreas_misja_przejazdzka_drivethru_poscig_za_ballas

Pościg za samochodem gangu Ballas

Po scenie przerywnikowej wsiądź z resztą ekipy do oznaczonego samochodu. Udaj się do miejsca wskazanego na mini-mapie i zaparkuj samochód w czerwonym polu (2) by zainicjować kolejną scenkę przerywnikową.

037_gta_san_andreas_misja_przejazdzka_drivethru_poscig_za_ballas

Teraz czeka cię pościg za samochodem gangu Ballas (3). Twoim zadaniem jest po prostu utrzymywać się blisko auta wrogów - twoi pasażerowie będą sami go ostrzeliwać.

038_gta_san_andreas_misja_przejazdzka_drivethru_poscig_za_ballas

Jeśli kierowca samochodu zginie, reszta członków Ballas wyskoczy na zewnątrz i zacznie uciekać - możesz ich rozjechać bądź poczekać, aż rozprawią się z nimi twoi towarzysze. Jeśli samochodów wrogów zacznie się palić oddal się od niego - po kilku sekundach wybuchnie.

Po walce wróć w pobliże domu Sweeta i zaparkuj samochód w czerwonym polu. Zainicjujesz kolejną scenę przerywnikową, po której ta misja dobiegnie końca.

Poprzednio: GTA San Andreas - Czyszczenie osiedla: Cleaning the Hood