GTA San Andreas - Dziewiątki i kałachy: Nines and AKs

Zdobycie broni palnej, trening strzelania.

Dziewiątki i kałachy to jedna z misji głównych w GTA San Andreas. W jej trakcie zdobędziesz swoją pierwszą broń palną, pistolet, a także nauczysz się strzelać do celów. Na niniejszej stronie wyjaśniamy jak odblokować to zadanie i je wykonać.

Na tej stronie:

Dziewiątki i kałachy - jak odblokować misję

By odblokować to zadanie musisz ukończyć poprzednią misję, Przejażdżka. Potem udaj się do Sweeta, wchodząc w czerwone pole (1) przy jego domu.

039_gta_san_andreas_misja_dziewiatki_kalachy_nines_aks

Zdobycie pistoletu, nauka strzelania

Gdy scena przerywnikowa dobiegnie końca, wsiądź do samochodu Smoke'a i udaj się do domu Emmeta. Podążaj za znacznikiem na mini-mapie, a następnie zaparkuj pojazd w czerwonym polu (2), by wywołać kolejną scenkę przerywnikową.

040_gta_san_andreas_misja_dziewiatki_kalachy_nines_aks

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, otrzymasz pierwszą broń palną - pistolet. Rozpocznie się też trening strzelania. Postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi w lewym górnym rogu ekranu (3).

041_gta_san_andreas_misja_dziewiatki_kalachy_nines_aks

W pierwszej kolejności wyceluj za pomocą prawego przycisku myszy (RT i R1 w przypadku konsol Xbox i Sony), a następnie nakieruj kursor na butelkę (4). Strzel w nią za pomocą lewego przycisku (odpowiednio B i kółko w wersjach konsolowych).

W kolejnej scenie będziesz musiał zestrzelić trzy butelki, a w następnej pięć podczas kucania. By przejść w tę pozycję wciśnij klawisz C (jeśli grasz na konsoli naciśnij lewy analog). Na koniec Emmet powie ci, byś zniszczył samochód strzelając w bak (5). Jedna celna kulka wystarczy, by wysadzić go w powietrze. Po treningu wsiądź do auta i odwieź Smoke'a do jego domu.

042_gta_san_andreas_misja_dziewiatki_kalachy_nines_aks

Zmiana ubrania

Po wszystkim czeka cię krótka scena przerywnikowa i rozmowa telefoniczna ze Sweetem. Po niej na mini-mapie pojawi się nowy znacznik. Podążaj za nim, by trafić do sklepu odzieżowego Binco. Zaparkuj samochód wewnątrz czerwonego pola (6), a następnie wbiegnij do środka.

043_gta_san_andreas_misja_dziewiatki_kalachy_nines_aks

Gdy będziesz wewnątrz, zlokalizuj wejście do przebieralni (7) - jest ono oznaczone czerwonym polem. Wejdź na nie, a następnie kup jeśli chcesz dowolny ciuch.

044_gta_san_andreas_misja_dziewiatki_kalachy_nines_aks

Na potrzeby tej misji nie musisz tego robić - możesz zamknąć to menu i wyjść ze sklepu. Jak tylko opuścisz sklep z ubraniami misja zostanie natychmiast zakończona.

Poprzednio: GTA San Andreas - Przejażdżka: Drive-thru, pościg