Far Cry 6 - Słodka piętnastka

Wyprawa po skarb: Dokończ quinceanerę i otwórz prezent.

Na tej stronie opisujemy Wyprawę po skarb o nazwie: Słodka piętnastka w Far Cry 6.

272

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • Region / Obszar: El Este / Sierra Perdida
  • Lokacja: Magazyn Torres
  • Początek zadania: Skrzynka z zadaniem (1) wisi na ścianie budynku
273

Jak wyciągnąć konia z magazynu

Obok skrzyneczki z zadaniem (1) znajdują się drzwi (2) - otwórz je, aby wejść do środka. Przejdź do głównej sali, gdzie znajduje się panel z czterema lampkami (3). Musisz doprowadzić do panelu zasilanie, czyli przełączyć cztery dźwignie, które znajdują się w różnych miejscach magazynu.

274

Obok panelu znajduje się platforma (4). Wskocz na nią, a potem wespnij się na kolejną - tę nad sufitem.

275

Wejdź do bocznego pomieszczenia (5) i zejdź poziom niżej przez otwór w podłodze.

276

Na dole odnajdziesz pierwszą dźwignię (6). Użyj jej, a na panelu zapali cię pierwsza zielona lampka.

277

Następnie wespnij się ponownie na platformę nad sufitem, ale tym razem przejdź na jej koniec, a dotrzesz do pomieszczenia, gdzie znajduje się druga dźwignia (7), a także dzikie zwierzę, więc przygotuj się do walki.

278

Teraz należy zająć się kolejną dźwignią. Wskocz na pierwszą platformę (4), ale nie wspinaj się wyżej. Naprzeciwko platformy podwieszonej do sufitu znajduje się pomieszczenie, do którego nie przejdziesz, bo drogę blokują regały. Dojrzysz jednak kłódkę (8), którą musisz zniszczyć - wystarczy jeden, celny strzał z broni palnej.

279

Teraz zeskocz na ziemię. Wejdź pod platformę (9), by przedostać się do innej części magazynu.

280

Podłoga przed tobą jest pod napięciem, więc staraj się przechodzić po skrzyniach i innych obiektach, by dotrzeć do przycisku (10). Kiedy go naciśniesz, sprawisz, że podłoga nie będzie już naelektryzowana i będziesz mógł bezpiecznie po niej przechodzić.

281

Obok przycisku (10) znajduje się pomieszczenie, w którym umieszczona jest trzecia dźwignia (11).

282

Teraz wejdź po schodach i przejdź przez drzwi. Będzie to możliwe po tym, jak zniszczyłeś kłódkę. Przejdź do pomieszczenia na końcu korytarza, gdzie odnajdziesz czwartą dźwignię (12).

283

Ostatnią czynnością jest powrót do głównej sali i uruchomienie panelu (3). Kiedy to zrobisz, otworzą się drzwi, za którymi znajduje się twoja nagroda - koń Piętnastka. Nie zapomnij użyć panelu przy bramie garażowej, by wydostać się z magazynu.

284

Następnie: Far Cry 6 - Ostatni wychodzący

Powrót: Far Cry 6 - Wyprawy po skarb: wszystkie misje

Spis treści: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Przerwa techniczna w weekend

Niektóre funkcje serwisu zostaną czasowo wyłączone.

Chorus - porady na start: początek gry, jak zacząć

Co robić na początku gry, jak walczyć i zdobywać pieniądze.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami