New World - złoto: szybkie zdobywanie pieniędzy

Jak szybko się wzbogacić.

Złoto wykorzystywane jest w New World do niemal wszystkiego. Kupisz za nie przedmioty i domy, wykorzystasz je także do resetu umiejętności czy atrybutów postaci. Z tej strony dowiesz się jak szybko zdobywać jego duże ilości.

Sposobów zdobycia złota w grze jest wiele. Kilka z nich spisuje się jednak wyjątkowo dobrze. Są to:

  • Handel za sprawą Faktorii (1). Jest to świetny sposób na zdobywanie złota poprzez sprzedaż niepotrzebnych przedmiotów. Możesz także wykorzystać profesje i sprzedawać tworzone przedmioty innym graczom;
081_new_world_zloto_jak_zdobywac_pieniadze
  • Zadania poboczne i projekty (2). Początkowe nagrody to jedynie kilka sztuk złota, jednak z czasem wartości te wzrosną wielokrotnie. Dodatkowo, poszczególne projekty miasteczka możesz wykonać dosłownie w kilka minut;
082_new_world_zloto_jak_zdobywac_pieniadze
  • Misje frakcyjne (3). Są trudniejsze do wykonania od zadań pobocznych i projektów, oferują jednak znacznie więcej złota. Dodatkowo, pozwolą ci zdobyć żetony do wymiany na przedmioty w frakcyjnym sklepie;
083_new_world_zloto_jak_zdobywac_pieniadze

Te trzy sposoby pozwolą ci bardzo szybko zbierać złoto. Jego niewielkie ilości pozyskasz także z zabijanych wrogów, jednak nie traktuj tego jako pewne źródło dochodu.

Pamiętaj też, że prócz dochodów liczy się oszczędność. Nie marnuj złota na zakup drogich przedmiotów w Faktorii. Uważaj także w trakcie wytwarzania przedmiotów z rzemiosła. Każda osada będzie mieć inną skalę podatkową. Każdy wytworzony przedmiot będzie więc kosztował trochę złota. Wybierz tę osadę, gdzie podatek jest najmniejszy.

Poprzednio: New World - Faktoria: handel, dom aukcyjny

Spis treści: New World - poradnik i najlepsze porady

PS Plus: listopad 2021 - pełna oferta

Knockout City, Kingdom of Amalur: Re-Reckoning i inne.

Nowe gry w Amazon Prime za darmo - zobacz listę wszystkich gier

Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inkwizycja i nie tylko.