New World - Faktoria: handel, dom aukcyjny

Sprzedawanie i kupowanie przedmiotów.

W New World nie możesz handlować z postaciami niezależnymi. Możesz jednak kupować i sprzedawać przedmioty w Faktorii, growym odpowiedniku domu aukcyjnego. Z tej strony dowiesz się jak korzystać z tej mechaniki.

Faktorie znajdziesz w każdej osadzie. Na mapie oznaczona jest ikonką wagi (1). Zbliż się do tego miejsca i wejdź w interakcję z Faktorią (2), by otworzyć menu domu aukcyjnego.

076_new_world_faktoria_dom_aukcyjny_sprzedaz_przedmiotow

Faktoria podzielona jest na trzy główne zakładki. Pierwsza z nich to Kup (3). Tutaj możesz kupować przedmioty wystawione przez innych graczy. Wykorzystaj filtry (4) by znaleźć konkretny typ, a nawet nazwę przedmiotu, a następnie sprawdź cenę (5), której żąda gracz.

077_new_world_faktoria_dom_aukcyjny_sprzedaz_przedmiotow

Jeśli chcesz kupić przedmiot, kliknij na niego dwa razy, a następnie potwierdź wybór. Po krótkiej chwili pojawi się on w twoim ekwipunku i będziesz mógł z niego korzystać.

Jeśli z kolei interesuje cię sprzedaż, przejdź do zakładki Sprzedaj (6). Wybierz z listy przedmiot, który chcesz sprzedać, a następnie kliknij w przycisk Wystaw ofertę sprzedaży (7).

078_new_world_faktoria_dom_aukcyjny_sprzedaz_przedmiotow

W nowym oknie możesz ustawić cenę za sztukę (8), pod którą znajdziesz też prowizję za sprzedaż, a także zysk na sztuce. Niżej możesz określić ilość (9) sztuk do sprzedaży, a także czas trwania oferty (10). Im dłuższy, tym większa prowizja za wystawienie (11).

079_new_world_faktoria_dom_aukcyjny_sprzedaz_przedmiotow

W tym oknie możesz też sprawdzić oferty innych sprzedawców (12). Gdy ustawisz już wszystkie parametry, kliknij w przycisk Wystaw ofertę (13), by przedmiot pojawił się w Faktorii dla innych graczy.

Ostatnia zakładka domu aukcyjnego to Moje oferty (14). Znajdziesz tam wszystkie wystawione przez siebie przedmioty - zarówno aktualne aukcje, jak i te, które się zakończyły.

080_new_world_faktoria_dom_aukcyjny_sprzedaz_przedmiotow

Korzystaj z Faktorii regularnie, gdyż jest to świetny sposób na zarobienie ogromnej ilości złota. Pamiętaj tylko, że każda osada posiada oddzielną Faktorię - przedmioty wystawione w jednej osadzie nie będą widoczne w drugiej.

Poprzednio: New World - pvp: jak walczyć z innymi graczami

Spis treści: New World - poradnik i najlepsze porady

PS Plus: listopad 2021 - pełna oferta

Knockout City, Kingdom of Amalur: Re-Reckoning i inne.

Nowe gry w Amazon Prime za darmo - zobacz listę wszystkich gier

Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inkwizycja i nie tylko.