Twórca serii God of War nie lubi gier o wysokim poziomie trudności

David Jaffe nie przepada za Returnal i Kena: Bridge of Spirits.

David Jaffe, który odpowiada za powstanie serii God of War, w nieprzychylnych słowach wypowiedział się grach o wysokim poziomie trudności.

„Kena, Metroid, Returnal, wszystkie one przewodzą bardzo trudnym grom. Być może projektantami są osoby z pokolenia NES-a, ale nienawidzę takich tytułów. Nie chodzi o to, że się starzeję, bo nigdy ich nie lubiłem” - pisze autor na Twitterze.

„Napływ podobnych produkcji nie był jednak tak gwałtowny [jak teraz - dop. red.]. Wygląda trochę tak, jakby deweloperzy chcieli odepchnąć od siebie graczy” - dodaje Jaffe.

returnal_david_jaffe
Wśród gier, których nie lubi Jaffe, jest Returnal

Twórca God of War we wpisie odnosił się do Kena: Bridge of Spirits, Returnal i wydanego kilka dni temu Metroid Dread. Każda z wymienionych gier wyróżnia się właśnie wysokim poziomem trudności.

Debata o trudnych produkcjach powraca regularnie. Przykładowo przy okazji premiery Sekiro: Shadows Die Twice wiele osób zastanawiało się, czy tego typu tytuły nie powinny oferować opcjonalnego łatwego stopnia trudności.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami