New World - wyrąb: siekiera, zbieranie drewna

Jak stworzyć siekierę i wycinać drzewa.

Wyrąb to jedna z umiejętności i profesji w New World. Za jej sprawą możesz wycinać drzewa by pozyskiwać drewno - je z kolei wykorzystasz do tworzenia elementów wyposażenia czy mebli do domu. Z tej strony dowiesz się jak stworzyć siekierę i wycinać drzewa.

Na tej stronie:

Jak stworzyć siekierę

Do wycinki potrzebujesz siekiery. By ją stworzyć musisz zdobyć po jednej sztuce krzemienia i zielonego drewna. Zbierzesz je z krzemieni (1) leżących na ziemi i z krzaków (2). Drewno możesz także pozyskać z drzew - ale potrzebujesz do tego właśnie siekiery.

048_new_world_wyrab_siekiera_wycinanie_drzew

Gdy już zdobędziesz potrzebne surowce, wejdź w interakcję z warsztatem (3) bądź dowolnym obozem (4) by otworzyć okno tworzenia przedmiotów.

049_new_world_wyrab_siekiera_wycinanie_drzew

Tutaj wskaż krzemienną siekierę (5), określ ilość sztuk (6) do wytworzenia, a następnie kliknij w przycisk Stwórz (7) by po kilku sekundach siekiera pojawiła się w twoim ekwipunku. Kliknij na nią dwukrotnie lewym przyciskiem myszy, by założyć na postać.

050_new_world_wyrab_siekiera_wycinanie_drzew

Wycinka drzew

Gdy masz już siekierę, wyjdź z osady i znajdź dowolne małe drzewo (8). Wejdź z nim w interakcję, by po krótkiej chwili zdobyć od kilkunastu do kilkudziesięciu szkut drewna, czasami także inne surowce.

051_new_world_wyrab_siekiera_wycinanie_drzew

Za każde wycięte drzewo otrzymasz punkty doświadczenia do rozwoju tej profesji. By sprawdzić jej poziom otwórz kartę postaci, wejdź do zakładki Profesje (9), a następnie spójrz na Wyrąb (10).

052_new_world_wyrab_siekiera_wycinanie_drzew

Przy odpowiednio wysokim poziomie będziesz mógł wycinać coraz większe drzewa. Cały proces możesz z kolei przyspieszyć za sprawą siekier lepszej jakości - każdy kolejny model skróci czas potrzebny na wycięcie drzewa.

Poprzednio: New World - tropienie i skórowanie: nóż do skórowania

Spis treści: New World - poradnik i najlepsze porady